جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس مقاله منتشر شده در پایگاه نشنال اینترست، کارشناسان عقیده دارند که رجب طیب اردوغانیا قطعاً با اختلاف زیادی می‌برد یا می‌بازد. هر دو طرف برای نظر خود بر به عوامل اقناع‌کننده بسیاری، مانند تجربه آن‌ها به عنوان روزنامه‌نگار یا محقق، نظرسنجی‌ها یا وضعیت کشور استناد می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مسئول کمیته علمی طرح ادغام خدمات طب ایرانی در نظام سلامت با بیان اینکه طب سنتی در فرهنگ مردم ایران موردپذیرش است، گفت: بسیاری از آموزه‌های طب سنتی مبتنی بر اصلاح سبک زندگی است که منجر به ارتقای سلامت جامعه می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور توضیح داد.

وب‌گاه فرارو

در هند نیز تولید واکسن سرعت گرفته و در برخی ایالت‌ها، زدن ماسک دوباره اجباری شده است. استرالیا یکی دیگر از کشورهایی است که از گسترش این زیرسویه نگران است. در اندونزی نیز شاهد افزایش بستری‌ها بر اثر ابتلا به این زیرسویه بوده‌ایم اما هنوز عموما شاهد گسترشی در سطح موارد قبلی مثل امیکرون نبوده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از ایندیپندنت نوشت: زیرسویه جدیدی از ویروس کرونا موسوم به "آرکتوروس" در چند هفته اخیر در حال گسترش است و در ده‌ها کشور از جمله آمریکا، هند، سنگاپور، کانادا، انگلیس و استرالیا گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه "سیستان و بلوچستان" جوان‌ترین استان کشور است، گفت: طب سنتی ایرانی به سالمندان توجه ویژه داشته و رهنمودهای خاصی برای این دوران بیان کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بین‌الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: اگر بتوان نظام PHC را به کشورهای همسایه گسترش داد دیگر این مقدار از بیماری‌هایی همچون مالاریا آسیب پذیر نخواهیم بود. نزدیک به 60 درصد موارد مالاریا در کشور وارداتی است و اینها چالش‌هایی است که ایمونولوژی هم باید درباره آن فکر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع ملی ترکیه اعلام کرد که یکی از هواپیماهای نظامی کشور در جریان عملیات تخلیه در سودان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون بین‌الملل وزارت بهداشت گفت: نزدیک به 60 درصد موارد مالاریا در کشور وارداتی است و اینها چالش‌هایی است که ایمونولوژی هم باید درباره آن فکر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: امسال میانگین سنی زائران بیشتر از گذشته است و حدود 2300 زائر با بیش از 80 سال سن داریم.