جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تاکنون، عفونت چشم از جمله عوارض نادر کووید 19 بود.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران می‌تواند نسبت به خدمت‌رسانی و آموزش به بانوان کشور افغانستان گام‌های مهم و تاثیرگذاری بردارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام یک متخصص اطفال هندی، سویه جدیدی از کووید 19 از هند آمده است که به طور ویژه کودکان خردسال را هدف قرار می‌دهد و می‌تواند موجب بروز عفونت چشمی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ندا عزیزی از فعالان کمپین معلولان در کرمانشاه می‌گوید: وضعیت رسیدگی به معلولان آنقدر بد و امید به اصلاح آنقدر بعید است که چاره‌ای جز برگزاری تجمع اعتراضی برایمان باقی نمانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، از حالا به بعد، کووید -19 دیگر یک وضعیت اضطراری بهداشتی در سطح جهانی نیست.

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که پاندمی ناشی از ویروس کرونا دیگر یک وضعیت اضطراری برای سلامت عمومی جهانی محسوب نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

این سازمان امروز (جمعه 5 مه 2023) به طور رسمی اعلام کرد که همه‌گیری بیماری کووید 19 ناشی از کروناویروس از این پس دیگر یک وضعیت اضطراری برای بهداشت عمومی جهانی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت: پاندمی کرونا برای بیش از یک سال است که روندی رو به نزول دارد و تایید کرد که زندگی در اغلب کشورها به وضعیت پیش از ظهور کووید -19 بازگشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) امروز (جمعه) اعلام کرد: کووید -19 دیگر یک «وضعیت اضطراری بهداشت جهانی» نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان جهانی بهداشت «پایان وضعیت اضطراری کرونا» را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تدروس آدهانوم، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت موافقت کرد که وضعیت اضطراری بهداشت عمومی بین‌المللی مرتبط با این بیماری باید پایان یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی رسمی نیروهای واکنش سریع از تمدید آتش‌بس برای 72 ساعت دیگر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

صالحه مرتضوی متخصص سالمندشناسی گفت: کشور ایران اگر چه سال‌ها به عنوان کشوری جوان بوده است، ولی در کمتر از 20 سال آینده با پدیده انفجار جمعیت سالمندی مواجه خواهد شد؛ چراکه متولدین دهه 60 شمسی حدود سال 1420 به سنین سالمندی می‌رسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصص سالمندشناسی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تشریح پیامدهای سالخوردگی جمعیت، گفت: کشور در کمتر از 20 سال آینده با پدیده انفجار جمعیت سالمندی روبرو می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سیده صالحه مرتضوی: کشور ایران اگر چه سال‌ها به عنوان کشوری جوان بوده است ولی در کمتر از 20 سال آینده با پدیده انفجار جمعیت سالمندی مواجه خواهد شد؛ چراکه متولدین دهه 60 شمسی حدود سال 1420 به سنین سالمندی می‌رسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس مقاله منتشر شده در پایگاه نشنال اینترست، کارشناسان عقیده دارند که رجب طیب اردوغانیا قطعاً با اختلاف زیادی می‌برد یا می‌بازد. هر دو طرف برای نظر خود بر به عوامل اقناع‌کننده بسیاری، مانند تجربه آن‌ها به عنوان روزنامه‌نگار یا محقق، نظرسنجی‌ها یا وضعیت کشور استناد می‌کنند.