جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه ایده و آموزش تزیین تخم مرغ هفت سین با لاک را مشاهده می کنیم. در ادامه ایده و آموزش تزیین تخم مرغ هفت سین با لاک را مشاهده می کنیم.

خبرگزاری تسنیم

با پیگیری‌هایی که ازسوی مسئولان مربوطه کشورمان درحال انجام است هر لحظه امکان آغاز اعزام زائران عمره مفرده که پروازهایشان در بامداد روز گذشته لغو شده بود، وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خبری اعلام کرد که در حال پیگیری برای برگزاری پروازهای حج و عمره هستند و احتمال وقوع این پروازها امروز وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرد که ثبت‌نام ودیعه‌گذاران حج تمتع از اسفندماه سال 85 آغاز شده است و از روز جمعه 15 دی ماه جاری در سراسر کشور انجام می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 87 هزار و 550 زائر برای انجام مناسک حج تمتع به عربستان سفر خواهند کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت‌نام مقدماتی متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر درباره تعویق سفر زائران عمره مفرده گفت: از تعویق پرواز زائران به دلیل عدم صدور مجوز عذرخواهی می‌کنیم. هنوز زمان دقیقی برای پرواز نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفر اولین گروه زائران عمره مفرده به تعویق افتاد. عملیات حج عمره قرار بود بعد از گذشت 9 سال بامداد امروز با اولین پرواز از فرودگاه امام (ره) از ساعت 5.45 انجام شود که به دلیل آنکه مجوز پرواز از سوی عربستان صادر نشد تا اطلاع ثانوی این پرواز‌ها لغو شده است. به گزارش عرشه آنلاین، سفر اولین گروه زائران عمره مفرده که قرار بود بامداد امروز صورت بگیرد به تعویق افتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اولین گروه زائران عمره مفرده قرار بود بامداد امروزبا بدرقه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و برخی از مسؤولان بعثه رهبری عازم سرزمین وحی شوند که به دلیل عدم صدور مجوز‌های لازم این سفر به تعویق افتاد. قرار بود عملیات اعزام زائران ایرانی به حج عمره، از بامداد امروز 13 دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) آغاز شده و تا 28 اسفند ماه ادامه...

وب‌گاه گسترش

به دلیل عدم دریافت مجوز ورود از سوی عربستان، پرواز اولین گروه مسافران عمره توسط هواپیماهای ایرانی به تعویق افتاد.

وب‌گاه الف

سفر اولین گروه زائران عمره مفرده که قرار بود بامداد امروز صورت بگیرد به تعویق افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر اولین گروه زائران عمره مفرده که قرار بود بامداد امروز صورت بگیرد به تعویق افتاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفر اولین گروه زائران عمره مفرده که قرار بود بامداد امروز صورت بگیرد به تعویق افتاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین گروه زائران عمره مفرده بامداد امروز، با حضور مسوولان حج و زیارت و بعثه رهبری عازم سرزمین وحی شدند.