جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: اعزام‌های دوره جدید از 17 دی ماه تا 22 اسفند ماه پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زمان برقراری عمره مفرده همچنان مشخص نیست و رییس سازمان حج و زیارت سیدعباس حسینی برای مذاکره بت طرف سعودی عازم عربستان شد. البته سازمان حج و زیارت در حال حاضر اعزام‌ها تا 24 دی را لغو کرده است. این در حالی است که سفر عمره قرار بود از 28 آذر و پس از آن 13 دی پس از 9 سال برقرار شود. اما به یکباره زمانی که زائران آماده اعزام بودند، سفر‌ها به دلیل نداشتن...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که از هفته گذشته پرواز زائران عمره مفرده به عربستان سعودی لغو شد، گمانه‌زنی‌ها حاکی از راه‌اندازی سفرها از اواخر دی ماه جاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: توافق ایران و عربستان برای انجام عمره مفرده با جزییات و توافق طرفین شکل گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنهایی که تروریسم را برای اهداف شوم خود مورد استفاده قرار داده باید بدانند مسؤولیت حقوقی، بین‌المللی و انسانی در خصوص حمایت از جریان‌های تروریستی متوجه آنها هم هست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تاخیر در پروازهای حج عمره گفت: مقامات ذی‌ربط کشورمان، هم مسوولان وزارت راه و هم مسوولان سازمان حج و زیارت اطلاع رسانی مبسوط را انجام دادند. صرفا موضوع فنی است و هیچ دلیل سیاسی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: در دو سال گذشته نرخی برای ارز حجاج گذاشتیم که نه نرخ مبادله‌ای بود و نه ترجیحی بلکه میان این دو قیمت‌گذاری کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان حج و زیارت به همراه تیم کارشناسی این سازمان برای رفع برخی مشکلات عمره مفرده و امضا تفاهم نامه تا لحظاتی دیگر خاک کشورمان به مقصد عربستان را ترک خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امشب هیئتی از سازمان حج و زیارت عازم عربستان سعودی می‌شود که طی آن به موضوع سفرهای عمره مفرده نیز پرداخته خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت به همراه تیم کارشناسی این سازمان برای رفع برخی مشکلات عمره مفرده و امضا تفاهم نامه تا لحظاتی دیگر خاک کشورمان به مقصد عربستان را ترک خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تمامی پرواز‌های عمره تا تاریخ 1402/10/24 به دلیل عدم دریافت مجوز‌های پروازی توسط شرکت هواپیمایی لغو می باشد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت از لغو همه پرواز‌های عمره تا تاریخ 1402/10/24 به دلیل عدم دریافت مجوز‌های پروازی توسط شرکت هواپیمایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز ثبت‌نام حج تمتع از 15 دی ماه گفت: در کمتر از 48 ساعت اولیه پنج هزار و 94 نفر برای اعزام در سامانه این سازمان ثبت نام کردند.