جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی قرار بود پروازهای حج عمره پس از وقفه 9 ساله چهارشنبه گذشته ازسرگرفته شود که به دلایل نامعلوم عربستان سعودی هنوز مجوز انجام این پروازها را صادر نکرده است. درحالی قرار بود پروازهای حج عمره پس از وقفه 9 ساله چهارشنبه گذشته ازسرگرفته شود که به دلایل نامعلوم عربستان سعودی هنوز مجوز انجام این پروازها را صادر نکرده است. به گزارش عرشه آنلاین، سه‌شنبه گذشته مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی...

وب‌گاه فرارو

تاکنون، سهمیه حج ایران برای سال آینده 82 هزار و 500 نفر تعیین شده است؛ البته مکاتباتی از طریق وزارت امور خارجه با عربستان در حال انجام است تا این سهمیه به مرز 89 هزار نفر برسد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیش یا کارت عمره در بازار آزاد قیمتی از 15 میلیون تومان به بالا دارد. سازمان حج و زیارت گفته در تعیین این قیمت‌ها نقشی ندارد و معمولا نرخ بین فروشنده و خریدار توافقی تعیین می‌شود، اما روش قانونی واگذاری کارت یا همان فیش عمره چیست؟

خبرگزاری تسنیم

ثبت نام مقدماتی از افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع برای سال آینده از روز گذشته، 15 دی ماه آغاز شده و ودیعه‌گذاران در سه مرحله فراخوانده می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حج و زیارت استان تهران از لغو پروازهای عمره بازه زمانی 13 تا 17 دیماه خبر داد و اعلام کرد: اطلاع رسانی پروازهای 18 دیماه به بعد متعاقباً انجام خواهد شد. حج و زیارت استان تهران از لغو پروازهای عمره بازه زمانی 13 تا 17 دیماه خبر داد و اعلام کرد: اطلاع رسانی پروازهای 18 دیماه به بعد متعاقباً انجام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، حج و زیارت استان تهران اعلام کرد: به‌دلیل عدم دریافت مجوزهای...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: بر اساس اطلاعیه‌ای که به کارگزاران حج و زیارت اعلام شد، پروازهای 13 تا 17 دی‌ماه یعنی پنج روز اول عملیات عمره لغو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر کاروان‌های عمره به دلیل صادر نشدن مجوزهای لازم پروازی تا 17 دی‌ماه لغو شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه استقبال هر روزه از سفر به عتبات عالیات در حال افزایش است، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات به ثبت رسیده، آمار اعزام زائران حسینی به عتبات عالیات به 10 هزار کاروان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اطلاعیه‌ای که به کارگزاران حج و زیارت اعلام شد، پرواز‌های 13 تا 17 دی‌ماه یعنی پنج روز اول عملیات عمره لغو شد.