جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

بامداد سیزدهم دی ماه، نخستین گروه از زائران عمره مفرده راهی سرزمین وحی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره، پس از 9 سال وقفه از فردا 13 دی آغاز می‌شود و تا 28 اسفند ادامه می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسوول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: مطابق پیش بینی سازمان حج و زیارت، روزانه چهار پرواز به سرزمین وحی انجام می شود که بین یک‌هزار تا یک‌هزار و 100 نفر از زائران را جابه‌جا خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از 9 سال وقفه از فردا 13 دی عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره آغاز می شود و تا 28 اسفند ادامه می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سفر به سرزمین وحی بدون ویزا ممکن نیست و رئیس سازمان حج و زیارت سیدعباس حسینی گفته است که «ویزای عربستان در دفاتر زیارتی صادر می‌شود.» اعزام زائران عمره پس از هشت سال از 15 دی آغاز می‌شود و با توجه به برنامه سفرها، ویزای برخی از زائران تاکنون صادر شده است، به طوری که مدیر یکی از دفاتر زیارتی حسین محمدی می‌گوید که «ویزای عربستان پس از پرداخت کامل...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات اعزام زائران عمره مفرده به عربستان پس از 9 سال وقفه با بهبود روابط دیپلماتیک ایران و عربستان از بامداد فردا آغاز خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بعد از گذشت 9 سال عملیات حج عمره از 13 دی ماه از فرودگاه امام خمینی آغاز شده و مسافران از طریق دو ایرلاین ایرانی به سرزمین وحی طی 10 روز اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون برای 40 هزار نفر ظرفیت در کاروان‌های عمره ایجاد شده و باقیمانده ظرفیت امسال نیز به تدریج تکمیل خواهد شد، گفت: تاکنون حدود 150 هزار نفر برای اعزام به عمره اعلام آمادگی کرده‌اند. غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت‌نام ودیعه‌گذاران حج تمتع اسفندماه سال 85 از روز جمعه 15 دی ماه جاری در سراسر کشور خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده 87 هزار و 550 زائر برای انجام مناسک حج تمتع راهی عربستان خواهند شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که تاکنون حدود 150 هزار نفر برای اعزام به عمره اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و اقدامات انجام گرفته اگر تاخیر پروازی برای اعزام کاروان‌ها به عربستان را نداشته باشیم بامداد 13دی ماه جاری نخستین کاروان عمره مفرده از فرودگاه امام (ره) راهی سرزمین وحی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: بیش از 150 هزار نفر برای تشرف به "عمره مفرده" ثبت‌نام اولیه و 27 هزار نفر با پرداخت هزینه، ثبت‌نام نهایی انجام داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شهرداری تهران بر ساماندهی کودکان کار و خیابانی تاکید کرد و گفت که این اقدام، مهم‌ترین دستور کار نشست قرارگاه اجتماعی پایتخت بود.