جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: از 10 فرودگاه کشور روزانه هزار نفر در قالب 4 پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 منتشر شد که جزئیات آن به شرح ذیل است: به لطف خداوند متعال، توسل به پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع)، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت، مقرر است پیش ثبت‌نام (ثبت نام مقدماتی) از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 از روز جمعه 1402/10/15...

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت اطلاعاتی درباره پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 منتشر کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

هزینه حج تمتع 1403 در مرحله پیش ثبت‌نام کاروان‌ها، علی‌الحساب مبلغ 140 میلیون تومان است تا بعد براساس نوع و کیفیت هتل، قیمت نهایی از زائران دریافت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اطلاعیه سازمان حج و زیارت درخصوص پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 منتشر شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از واگذاری هفت ایستگاه پروازی به این مجموعه برای جابه‌جایی زائران حج خبر داد و گفت: طبق درخواست سازمان حج و زیارت، روزانه 2 پرواز توسط هما به سرزمین وحی انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: هزینه‌های ارزی عمره برای هر زائر از 650 تا 750 دلار است، که شامل، تغذیه، حمل و نقل، خدمات فرودگاهی، اسکان، بهداشت و درمان می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخجوانی از اعزام زائران ایرانی حج عمره از 10 فرودگاه کشور به خانه خدا خبر داد و گفت: تمام فرودگاه‌های عامل در حج عمره در حالت آماده باش قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از اعزام زایران ایرانی حج عمره از طریق 10 فرودگاه کشور به خانه خدا خبر داد و گفت: فرودگاه‌های کشور در عملیات حج عمره در حالت آماده باش قرار دارند.

خبرگزاری فارس