جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

با آغاز ثبت‌نام از متقاضیان عمره مفرده یکی از پرسش‌های پرتکرار برخی از شهروندان درباره چرایی هزینه 40 تا 44 میلیون تومانی این سفر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از فعالیت بیش از 2 هزار دفتر خدمات زیارتی برای ثبت نام عمره خبرداد.

وب‌گاه الف

در حالی که همراهی با کاروان‌های عمره بدون داشتن فیش امکان‌پذیر نیست، سازمان حج و زیارت تشرف زائران کم‌تر از 15 سال به خانه خدا را آسان کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از آنجایی که قیمت حج تمتع 1403 علی الحساب 140 میلیون تومان اعلام شده؛ زائران از سودهای ناچیز ودیعه حج شکایت کرده و خواهان کمک دولت برای تامین این هزینه ها شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، افرادی که فکر می‌کردند با پایان کرونا حج ارزان‌تری را تجربه خواهند کرد، حالا پس از حدود 16 سال قید حاجی شدن را زده‌اند. عربستان در ایام کرونا به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هزینه حج را بیش از یک هزار و 200 دلار گران کرد. رئیس سابق سازمان حج و زیارت، سیدصادق حسینی قبل از حج 1401 گفت بود که «با افزایش قیمت خدمات در عربستان، هزینه حج برای هر...

وب‌گاه مشرق نیوز

عربستان هزینه سفر حج را پس از اتمام کرونا کاهش داد، اما در ایران نرخ این سفر معنوی تغییری نکرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت سهمیه و قیمت اولیه سفر حج تمتع در سال 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان حج و زیارت سهمیه و قیمت اولیه سفر حج تمتع در سال 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت قیمت اولیه سفر حج تمتع در سال 1403 را علی الحساب 140 میلیون تومان اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان حج و زیارت سهمیه و قیمت اولیه سفر حج تمتع در سال 1403 را اعلام کرد. رئیس سازمان حج و زیارت سهمیه و قیمت اولیه سفر حج تمتع در سال 1403 را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ «سید عباس حسینی» با این یادآوری که ثبت‌نام حج تمتع از 15 دی‌ماه آغاز می‌شود، درباره سهمیه حج ایران برای سال 1403 توضیح داد: تا کنون سهمیه حج ایران برای سال 1403 حدود 82 هزار و 500 نفر تعیین شده است که البته...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: مبلغ اولیه سود سپرده عمره 800 هزار تومان، پس از حدود 12 سال در بانک به حدود 3 میلیون تومان رسیده است.