شنبه 29 اردیبهشت 1403

سامانه اینترنتی پزشکی قانونی خراسان رضوی فعال شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سامانه اینترنتی پزشکی قانونی خراسان رضوی فعال شد

مشهد - ایرنا - سامانه پذیرش اینترنتی پزشکی قانونی خراسان رضوی از روز چهارشنبه به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

سرپرست واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: پذیرش برخط یا آنلاین شهروندان متقاضی دریافت خدمات پزشکی قانونی در چارچوب دولت الکترونیک با هدف جلوگیری از اتلاف وقت مردم و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا صورت می‌گیرد. مهدی کویرگل خطمی افزود: پذیرش اولیه مراجعان در پایگاه اینترنتی و دفاتر پیشخوان دولت زیر نظر دفتر فناوری اطلاعات سازمان پزشکی قانونی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول ثبت اطلاعات مراجعان در دفاتر یا در آدرس اینترنتی: razavi-lmo.ir قبل از ورود به پزشکی قانونی و از طریق گوشی تلفن همراه امکان پذیر می‌باشد.

سرپرست واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: این اقدام در جهت تسریع فرآیند پذیرش مراجعان و جلوگیری از ازدحام در باجه‌های پذیرش پزشکی قانونی استان انجام شده و به صورت آزمایشی در مشهد مورد استفاده کاربران و مراجعان قرار گرفته است. وی افزود: مرحله دوم این پروژه اضافه‌شدن پرداخت الکترونیک به پرتال می‌باشد که فرآیند پذیرش و حذف فیش بانکی از پرونده و صرفه‌جویی کاغذ را به همراه خواهد داشت و به زودی عملیاتی خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*