یک‌شنبه 8 مهر 1403

سخنگوی قوه قضائیه: عفو اخیر نقشه‌های دشمن در تفرقه‌افکنی را به باد داد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سخنگوی قوه قضائیه: عفو اخیر نقشه‌های دشمن در تفرقه‌افکنی را به باد داد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پی موافقت مقام معظم رهبری با پیشنهاد رئیس دستگاه قضا در خصوص عفو گسترده به مناسبت 22 بهمن امسال و اعیاد ماه رجب، نقشه‌های دشمن در تفرقه‌افکنی را به باد داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه امروز در نشست خبری خود با رسانه‌ها، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را معنادار و حماسی دانست و اظهار کرد: برپایی رفراندوم ملی در قالب راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر تحلیل اراده استکبارستیزانه و حق‌طلبانه ملت ایران بود که 44 سال است که این ارده را با ثبات قدم دنبال کرده است.

وی افزود: دشمن هیچ گانه نخواسته شکست سیاست‌های شکست‌خورده خود را بپذیرد اما بی‌تردید بر لایه‌های علت این حضور دقیق شده و برنامه‌های بعدی خود را طراحی خواهد کرد. دشمن در جنگ شناختی اخیر تلاش داشت با طرح روایات جعلی، کل ملت را تحت تاثیر خود قرار دهد و خود را همراه مردم و مردم را در مقابل هم و همه را در مقابل آرمان‌های انقلاب نشان دهد اما باز هم تو دهنی سختی خورد.

ستایشی ادامه داد: این راهپیمایی نشان داد که اتحاد ملت، راز و رمز مقابله با دشمن است و نباید بگذاریم با برخی بداخلاقی‌ها مخدوش شود و دشمن به دنبال بهره‌برداری از دوقطبی‌سازی است.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه با اشاره به عفو گسترده که به مناسبت 22 بهمن امسال و اعیاد ماه رجب با تقاضای رئیس قوه قضائیه و موافقت مقام معظم رهبری انجام شد، گفت: این عفو حاکی از میزان اهمیت وحدت ملی و جلوگیری از چنددستگی فرهنگی و اجتماعی است؛ اقدام رییس قوه قضاییه و موافقت رهبر معظم انقلاب حرکت دشمن بر ایجاد شکاف اجتماعی را ناکام کرد و نشان داد بار اصلی انقلاب بر دوش ملت اعم از همه سلیقه‌ها و اقوام است.

در حال تکمیل...