شنبه 14 مهر 1403

سردار حجازی استوانه‌ای قابل اتکا برای رزمندگان جبهه مقاومت بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سردار حجازی استوانه‌ای قابل اتکا برای رزمندگان جبهه مقاومت بود

زنجان - ایرنا - سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پی شهادت سردار حجازی، جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیام تسلیتی آورده است: ایشان در جبهه مقاومت استوانه‌ای قابل اتکا برای رزمندگان مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصا در لبنان به شمار می‌رفت.

به گزارش ایرنا، در این پیام تسلیت که روز سه شنبه در اختیار ایرنا مرکز زنجان قرار گرفت، آمده است: خبر عروج سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تاثر و تالم همه دوستان انقلاب و دلدادگان امام و رهبری شد.

در این پیام تصریح شده است: آن مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود پس از پایان جنگ نیز در مسوؤلیت‌های بسیج، سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات و خدمات ارزشمندی برای تامین امنیت، جذب و پرورش جوانان مومن و انقلابی و ارتقای توانمندی‌های لجستیک و صنعت دفاعی انجام داد. در این پیام تاکید شده است: این فرمانده دقیق، مخلص و با ایمان، پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز همچون یاوری امین و خستگی‌ناپذیر برای فرماندهی نیروی قدس سپاه، عزم خود را در جهت یاری‌بخشی به جبهه مقاومت اسلامی به کار گرفت. روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، فقدان این سردار وارسته و عاشق جهاد و شهادت را محضر رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم آن مرحوم، فرماندهان، مسئولان و همرزمانش در بسیج، سپاه، نیروی قدس و رزمندگان جبهه مقاومت و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

*س_برچسب‌ها_س*