سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه ورزش سه

پسر مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، در مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش شادی بعد از گل مشهور کریستیانو رونالدو، همبازی سابق پدرش، را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به مطرح شدن انتظاراتی خارج از عرف از سوی برخی گزینه ها و جاری بودن قرارداد همکاری با آقای منصوریان و همچنین شناخت کافی ایشان از نقاط ضعف و قوت تیم و سیاست مدیریت و هدفمندسازی هزینه ها، در این مقطع زمانی به ایشان اعتماد کرده و تصمیم بر ادامه همکاری گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک نسبت به اتفاقات رخ داده در روسیه یک توییت طعنه آمیز منتشر کرد و نوشت: به هیچ کس اعتماد نکن، حتی به خودت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، محسن محمد سیفی قهرمان ارزنده ووشو کشورمان که جهت حضور در رقابت‌های هنرهای رزمی ترکیبی سازمان "Brave" عازم بحرین شده بود، به مصاف "نور اسلام" مصری است. قهرمان ووشو بازی‌های آسیایی و جهان در راند نخست این پیکار حریف خود را ناک اوت کرد. این سومین پیکار و سومین برد متوالی محسن محمد سیفی، سرگروه تیم ملی ووشو ایران در...

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان استقلال وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و رییس دپارتمان تیم‌های ملی از علیرضا بیرانوند عیادت کردند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - دورهمی جدید بازیکنان نساجی برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران با هدایت سید "مهدی رحمتی" از امروز شنبه در ورزشگاه وطنی باحضور پرشور تماشاگران آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار یک استوری از شرایط حال عمومی خود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصدومیت شدیدی که در ازبکستان گریباگیر علیرضا بیرانوند شد کار او را به جراحی کشاند و سنگربان فیکس پرسپولیس و تیم ملی صبح امروز در کلینیک گاندی زیر تیغ جراحی رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کیلیان امباپه متنی جالب در فضای مجازی برای تولد لیونل مسی منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سنگربان ملی پوش کشورمان با انتشار یک استوری از حال عمومی خوب خود خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امباپه با انتشار عکسی از فینال جام جهانی و در زمانی که مسی دیگر هم‌تیمی او نیست، به تمجید از او پرداخت تا مهر و محبت آنها را نسبت به یکدیگر ثابت کند.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود شایعات اخیر درباره جدایی لوئیس کامپوس از پاری سن ژرمن، او پست خود را ترک نکرده بلکه وظیفه دارد پروژه جدید باشگاه را طراحی و پیاده‌سازی کند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و رییس دپارتمان تیم‌های ملی از علیرضا بیرانوند عیادت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: علی علیپور می‌گوید در سال‌های آینده تمام بازیکنان مازندران در نساجی دور هم جمع خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

درحالیکه شبح کیلیان امباپه بر فراز رئال مادرید پرواز می‌کند به نظر می‌رسد تمدید با لوکا مودریچ آخرین اقدام این باشگاه قبل از شروع تعطیلات تابستانی تا اواسط جولای خواهد بود.