چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه ورزش سه

رستوران خانواده لیونل مسی در شهر زادگاه او روزاریو از زمان قهرمانی لئو و آرژانتین در جام جهانی سه بار بازسازی شده و حالا به رستورانی شیک و گران‌قیمت تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر پرسشنامه‌هایی که درمیان برخی از دانش‌آموزان توزیع شده است، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. سوالاتی مانند اینکه «آیا حاضرم در هر شرایطی از کشورم دفاع کنم؟» به عقیده بسیاری از افراد نقض حریم خصوصی دانش‌آموزان است. یک کارشناس آموزش و پرورش در این باره به دیده‌بان ایران گفت: آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد که چرا اجازه داده است که بچه‌هایی با این سن با چنین پرسشنامه‌ها و سوال‌هایی...

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک گفت که فدراسیون جهانی ژیمناستیک رأی آنها درباره اتفاقات رخ داده در این فدراسیون را می‌پذیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت نصرالله ناصح‌پور خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بورنموث که امروز مربی سابقش گری اونیل را اخراج کرد، دقایقی پیش اعلام کرد آندونی ایرائولا را به عنوان سرمربی جدید تیمش استخدام کرده است.

وب‌گاه فرارو

اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (29 خرداد 1402) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: بررسی‌های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش‌آفرینی و مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی نزدیک به 20 کشور در اغتشاشات 1401 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فوق تخصص شبکیه چشم گفت: اشعه ماورا بنفش و همچنین باد شدید و گرد و خاک با تحریک چشم در ایجاد ناخنک چشم موثر است و اغلب در افرادی که بسیاری از وقت خود را خارج از منزل به ویژه در آب و هوای آفتابی سپری می کنند بیشتر دیده می شود بنابراین توصیه می شود افرادی که در مناطق آفتابی هستند حتما از کلاه لبه دار و عینک آفتابی استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم المپیک عراق دو بازیکن اصلی خود را در فینال مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا برابر ایران در اختیار نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سانحه تصادف در هوای گرد و غبار باعث تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو با یکدیگر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی آرژانتین صدرنشین رنکینگ فیفا و قهرمان جام‌جهانی با نتیجه 2-0 مقابل اندونزی پیروز شد.

خبرگزاری مهر

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان پاسخ سوالات یک روزنامه از دولت را داد.