شنبه 29 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عصر ایران

درخواست من از کسانی که در این فضاها بحث و نقدی دارند، این است که جانب انصاف را نسبت به مجلس رعایت کنند و توجه داشته باشند که به هر حال لایحه حجاب و عفاف را دولت ارسال کرده و مجلس در تنظیم و تدوین آن نقشی نداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

حلزون تراپی‌یکی از عمل‌های زیبایی است که به تازگی مد شده و افراد به اشتباه برای زیبایی و جوان سازی پوست صورتشان انجام می‌دهند، اما اینکه حلزون‌ها چگونه پرورش پیدا کردند و آیا ناقل بیماری‌هستند یا خیر هنوز مشخص نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال عربستان نمایندگان خود را برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد که طبق آن ممکن است یاران کریستیانو رونالدو با نمایندگان ایران روبرو شوند.

وب‌گاه ورزش سه

صرف نظر از نتیجه ای که در سوپر جام به دست می آید، باشگاه استقلال علاقمند به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو دست کم به مدت یک فصل دیگر است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس این طرح تعرفه مشاورین املاک از قیمت ملک و اجاره بهای آن جدا شده و برای آن مکانیزم دیگری پیش بینی شده است. بدین ترتیب دیگر بحث تعارض منافع پیش نمی آید.

وب‌گاه ورزش سه

57 ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها را دارند باسابقه‌ترین بازیکن در بین آن‌هاست.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم معرفی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

خبرگزاری مهر

بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، مدعی شده که احساسش به او می‌گوید که شاید مارکو آسنسیو در این باشگاه نماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: در یک شرایط نابرابر بر عکس زارع که قرعه چندان سختی نداشت به فینال جام تختی رسیدم.

وب‌گاه عصر ایران

حمید رسایی نوشت: طبق شنیده‌ها، نرخ تورم نقطه به نقطه خوراکی‌ها نیز در حدود 90 درصد جهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اینفوگرافیک زیر نگاهی به کارنامه اردوغان در سه دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری ترکیه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی اینتر مقابل آتالانتا و رویارویی یووه - میلان در یک هفته مانده به پایان فصل سریA مورد توجه روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

هیئت رئیسه مجلس یازدهم بر اساس سه شاخص بیشترین مشارکت در رأی‌گیری‌ها، حضور در جلسات کمیسیون متبوع و منظم‌ترین حضور در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از دکتر علی کریمی فیروزجایی تقدیر به عمل آورد.

خبرگزاری مهر

گل اول پاریس ژرمن به استراسبورگ را لیونل مسی با پاس زیبای امباپه به ثمر رساند.