شنبه 29 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اینفوگرافیک زیر نگاهی به کارنامه اردوغان در سه دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری ترکیه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی اینتر مقابل آتالانتا و رویارویی یووه - میلان در یک هفته مانده به پایان فصل سریA مورد توجه روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

هیئت رئیسه مجلس یازدهم بر اساس سه شاخص بیشترین مشارکت در رأی‌گیری‌ها، حضور در جلسات کمیسیون متبوع و منظم‌ترین حضور در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از دکتر علی کریمی فیروزجایی تقدیر به عمل آورد.

خبرگزاری مهر

گل اول پاریس ژرمن به استراسبورگ را لیونل مسی با پاس زیبای امباپه به ثمر رساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کریستیانو رونالدوی پرتغالی بدون کسب هیچ عنوانی نخستین فصلش را در فوتبال عربستان سپری کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در خبر بیست و سی نیز در خبری کوتاه، از درگیری مرزبانان با «افراد مسلح» یاد شده و هیچ اشاره‌ای به «طالبان» نشده است! همچنین در این بخش خبری گفتگوهای ایران و طالبان نیز به گفتگو میان مسئولان محلی ایران و افغانستان اکتفا شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در هر چالش و مشکلی در روابط ایران و غرب، یک چشم هم به سمت میانجیگری عمان دوخته می شود. سه طرف هم از این میانجیگری ها سود می برد و تا این سودبری هست؛ میانجیگری هم ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جان ویک» با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به محصولات روز سینمای دنیا قرار گرفت. جان ویک، آدم‌کش سابق که ناچار به بازگشت به دنیای انتقام‌گیری و خشونت شده بود، این‌بار قصد دارد با مرگبارترین دشمنانش که برای سر او جایزه تعیین کرده‌اند مبارزه کند. او برای پیروزی در برابر این متحدان قدرتمند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینفوگرافیک زیر نگاهی به کارنامه اردوغان در سه دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری ترکیه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

سوالی که مطرح است این است که اگر فناوری موجودات فرازمینی وجود داشته باشد، چه برنامه‌هایی برای شناسایی دقیق‌تر این موجودات پیش روست و در آینده، سرنوشت بشر چه خواهد شد؟

وب‌گاه عصر ایران

از کشف یک کارگاه مومیایی باستانی در مصر تا جنگ اوکراین

وب‌گاه خبر آنلاین

فدراسیون فوتبال عربستان 4 نماینده خود را در رقابت های باشگاهی آسیا معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

روزنامه آلمانی "هندلزبلات" در گزارشی اعلام کرد که یکی از کارمندان تسلا، 100 گیگابایت اطلاعات حساس را از این شرکت آمریکایی منتشر کرده است که در آن جزئیات نقص فنی خودروهای برقی و همچنین اطلاعات شخصی کارکنان و مشتریان آمده است.

وب‌گاه عصر ایران

محسن هاشمی: گویا که به جای توسعه دائماً باید مواظب باشیم که کشور و انقلاب سقوط نکند. باید بدانیم که براندازان اصلی آن‌هایی هستند که بر خلاف اراده مردم عمل می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سهمیه یارانه‌ای 60 لیتری بنزین کارت سوخت شخصی تا 9 ماه قابل ذخیره است، اما سهمیه 150 لیتری آزاد شارژ شده پایان هر ماه در صورت عدم استفاده باطل و مجددا در ابتدای ماه بعد شارژ می‌شود.