چهارشنبه 6 تیر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید آبی‌ها حالا دورانی را پشت‌سر خواهد گذاشت که پیش از این نمونه‌اش را در مربیگری تجربه نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دروازه‌بان جوان تیم امید مس کرمان با شلیک گلوله به قتل رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز ملی‌پوشان هیچ خودرویی را وارد کشور نکرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

وحید امیری هافبک تیم ملی ایران در خصوص حواله‌های واردات خودرو گفت: هنوز چیزی قطعی نشده است. اگر یک نفر از بازیکنان تیم ملی ماشین گرفت و سوار شد بعد سوال بپرسید. پاداشی است که برای بازیکنان تیم ملی در نظر گرفته شده است و برخی ها بزرگ‌نمایی می‌کنند. هنوز هیچ ماشینی از گمرک خارج نشده است و حتی پلاک هم نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید امیری در حاشیه دیدار نمادین به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: وظیفه من بود در این تعطیلات با توجه به اینکه در تهران حضور داشتم، در این مسابقه شرکت داشته باشم. امیدوارم هیچ کس درگیر مواد مخدر نباشد و همه خانواده‌ها سلامت باشند تا از زندگی در کنار یکدیگر لذت ببرند. وی در مورد قهرمانی تیم ملی در تورنمنت کافا توضیح داد: این...

وب‌گاه ورزش سه

امروز تیم ملی والیبال ایران در پست پاسور به وضوح مشکل داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زاکربرگ پیش تر در اولی تورنمنت جوجیتسوی برزیلی شرکت کرده بود. ایلان ماسک نیز در توئیتی گفته «من این حرکت عالی را دارم که آن را «والروس» می نامم جایی که فقط بالای سر حریفم دراز می کشم و هیچ کاری انجام نمی دهم.» با چنین وضعیتی در صورت برگزاری نبرد درون قفس میان آن دو کدام یک برنده خواهد شد؟

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت ها مقابل تیم آمریکا شکست خورد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین بازی خود از لیگ ملت‌های 2023، عصر امروز جمعه در هلند به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی ایران در هفمتین دیدارش در فصل 2023 لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آمریکا رفت و تن به شکست داد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی ایران در هفمتین دیدارش در فصل 2023 لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آمریکا رفت و تن به شکست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امروز (جمعه) با حضور در منزل بیرانوند از دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس عیادت کرد و آخرین وضعیت او را جویا شد. درویش در این دیدار در جریان آخرین وضعیت درمان علیرضا بیرانوند قرار گرفت و برای او آرزوی سلامتی کرد. انتهای پیام /