چهارشنبه 6 تیر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه ورزش سه

وحید امیری می‌گوید هنوز خودروهای خارجی که پاداش بازیکنان بودند، از گمرک آزاد نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ماه میلادی آتی باهم دیدار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز ملی‌پوشان هیچ خودرویی را وارد کشور نکرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی در فینال کافا و در مصاف با ازبکستان دست به رفتاری زد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.

خبرگزاری تسنیم

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به شایعه اقدام ملی‌پوشان فوتبال برای وارد کردن خودروهای لوکس به ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

تصاویری از لحظه اجرای دستور توقف ساخت و ساز در ملک لوکس نیمار در ریودوژانیرو برزیل به دلیل تخلفات زیست محیطی منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

از این روز به عنوان «یوم التوپ» هم یاد می‌کنند که آشکار است به لحاظ دستوری درست نیست، اما نه محمد علی شاه و نه مشروطه خواهان به دستور زبان نمی‌اندیشیدند به دستوری می‌اندیشیدند که آرمان مشروطه را می‌خواست بر باد دهد

وب‌گاه خبر آنلاین

سکانس دو برادر روی موتور در تنگه ای ژرف تصویر متحرک غریبی است، تصویری که انگار از مقابل چشمان صف تماشاچیان، یک به یک رد می شود و به تک تک‌مان نهیب می‌زند. شهرام شاه حسینی توانایی خاصی در به تصویر کشیدن صحنه های به یاد ماندنی و خاطره‌های دور دارد.

وب‌گاه فرارو

به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.

وب‌گاه فرارو

برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود 7000 ورزشکار از 170 کشور جهان گرد هم آمده اند تا در 24 رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه 2023 با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های فرانسوی از جزییات پیوستن کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید پرده برداشتند.

وب‌گاه فرارو

نیمار در مصاحبه با نشریه «UOLesporte» گفت: «من زندگی وحشتناکی را خارج از زمین دارم، زیرا عاشق فوتبال هستم. من از اتهامات و انتقاد‌ها فرار نمی‌کنم، برعکس همیشه از آن‌ها استقبال می‌کنم. من استعداد خود را می‌دانم و می‌دانم که چه کاری می‌توانم انجام دهم.

وب‌گاه فرارو

ستاره ایرانی پورتو اتفاق جذابی را در اروپا رقم زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید جلال حسینی به روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی برمی‌گردد.

وب‌گاه فرارو

متاسفانه مطلع شدیم علیرضا شهریارپناه دروازه بان تیم امید مس کرمان طی حادثه ای به دیار باقی شتافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بایرن مونیخ که بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی هنوز به دنبال یک شماره 9 جدید است، با هری کین تماس گرفته است.