دوشنبه 11 تیر 1403

سرشناسان

سرشناسان

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه 4 تیر در خانه سینما تشکیل شد. بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سرگروهی فیلم سینمایی «فصل ماهی سفید» به کارگردانی قربان نجفی و تهیه کنندگی آرش سجادی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی پردیس مگامال ثبت شد. اکران این فیلم از چهارشنبه 7 تیر در سینما‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد. محمدرضا...

وب‌گاه ورزش سه

لوپاریزین، نشریه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن، ادعا کرد که لوئیس انریکه چهارشنبه به عنوان مربی جدید پاریسی‌ها معرفی خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل لیگ فرانسه انتخاب شد.

وب‌گاه ورزش سه

پدرو گفت، دلیل اینکه مورینیو او را در رم نخواسته، درک نمی‌کند. این بازیکن اسپانیایی همچنین گواردیولا را بهترین مربی‌اش دانست.

وب‌گاه فرارو

کاسمین کونترا، ستاره رومانیایی سابق میلان، به اکیپ گفت که کیلیان امباپه اگر چراغ سبز بدهد، تیم‌های عربستانی به او چک سفید خواهند داد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد که به زودی انتخاباتی برای تغییر نشان باشگاه و بازگشت به نشان قدیمی برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

طبق آنچه در گزارش بلومبرگ آمده، «ودات ایسیخان» وزیر کار ترکیه در اظهاراتی تلویزیونی خبر داده که حداقل دستمزد خالص ماهانه با 34 درصد افزایش به 11402 لیر (483 دلار) خواهد رسید که 107 درصد افزایش نسبت به پایان سال گذشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ده‌ها هزار نفر از هواداران و اعضای باشگاه اتلتیکومادرید از مدیران این باشگاه تقاضا کرده‌اند که نماد رسمی روخی بلانکو را به حالت قبلی آن برگردانند.

وب‌گاه عصر ایران

شورای صدور مجوز تولید ساترا با برگزاری 11 جلسه تعداد 40 طرح سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را با حضور کارگردانان، نویسندگان و تهیه‌کنندگان بررسی کرد.

وب‌گاه فرارو

سالواتوره فوتی، مربی رم، آنتونی تیلور را مورد انتقاد قرار داد.

وب‌گاه ورزش سه

اگر ادن هازارد را بدترین خرید تاریخ رئال بدانیم، قطعا لوکا یوویچ دومین خرید بد تاریخ کهکشانی هاست ولی باشگاه به زودی از طریق او به چهار میلیون یورو خواهد رسید.

وب‌گاه عصر ایران

کفش رضا گلزار در عکس جدیدش مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران به بازیکنان متعصب و البته پا به سن گذاشته فصل قبل این تیم دیگر نیازی ندارد و کریم اسلامی و رضا جعفری خروجی‌های جدید از شهر خسته هستند.