یک‌شنبه 8 مهر 1403

سرشناسان

سرشناسان

خبرگزاری تسنیم

فوق ستاره تیم فوتبال النصر نتوانست ناراحتی خود را نسبت به تساوی تیمش و همچنین گل زیبایی که وارد دروازه الشباب کرد، پنهان کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامان قدوس می‌توانست یک انتقال ویژه برای فوتبال ایران محسوب شود. بعد از حضور بازیکنان بزرگی همچون اشکان دژآگه که با سابقه سال‌ها بازی در فوتبال اروپا راهی ایران شده بودند، شاید سامان قدوس می‌توانست یک گزینه ایده‌آل برای لیگ برتر ایران محسوب شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: احسان نراقی درباره این شایعه که «شاه شخصا جمعیت را در خیابان آیزنهاور آزادی با هلی کوپتر می دیده» نظر صریحی نداد اما گفت: در جلسات چند بار از من پرسید: «این جمعیت آخر کی بودند؟ کمونیست‌ها که با تاسوعا و عاشورا کار ندارند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدحسین کنعانی‌زادگان آخرین صید پرسپولیس از بازار پرتلاطم نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بود که بیش از سه هفته از حضورش در تیم قهرمان ایران می‌گذرد.

وب‌گاه عصر ایران

سارا خادم الشریعه، نفر اول رده‌بندی شطرنج زنان، به‌طور رسمی از زیر پرچم ایران خارج و تبعه اسپانیا شد. او که دی‌ماه سال گذشته و پس از حوادث رخ‌داده در ایران، بعد از ماه‌ها ممنوع‌الخروجی، راهی رقابت‌های شطرنج آلماتی در قزاقستان، آن‌هم به عنوان نماینده ایران، شده بود، با برداشتن روسری، در آن تورنمنت شرکت کرد تا نگاه‌ها متوجه دختر جوان شطرنج ایران شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسطوره فوتبال انگلیس از حس باورنکردنی اش وقتی مسی به اینتر میامی آمد، صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک اعلام کرد که حالت روشن در توئیتر باقی می‌ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشریه مادریدی اعلام کرد امباپه به یک شرط تا 48 ساعت آینده پیراهن رئال را برتن می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه مادریدی اعلام کرد امباپه به یک شرط تا 48 ساعت آینده پیراهن رئال را برتن می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رومانو از توافق هافبک لیورپول با باشگاه عربستانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

النصر عربستان در آستانه یک خرید بزرگ قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران از ساخت موشک‌هایی با قابلیت هوش مصنوعی خبر داده که این موشک‌ها این توانایی را دارند که از انسدادها جلوگیری کرده و با دقت بالایی به هدف برسند.