جمعه 15 تیر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه پرونده شکایت از کاوه رضایی را از کمیته وضعیت پس گرفته است و یک شکایت جدید با مستندات قوی علیه این بازیکن ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

رضا اسدی که با تغییر پُست در فصل گذشته خوش درخشید و گل‌های حساسی هم زد حالا به یکی از چهره‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علم از مقوله هستی و دین از مقوله بایستی است. هستی و بایستی دو مقوله متفاوت هستند. تکنولوژی در حال حاضر به چنان شتابی رسیده است که نمی‌شود جلوی این شتاب را گرفت اما دانش الهیات به‌رغم سابقه چندین قرنه، هنوز اندر خم یک کوچه است و هنوز سوال‌هایی که پیش از میلاد مسیح در یونان باستان برای سقراط و افلاطون و ارسطو مطرح بوده، حل نشده است. مسائلی مانند جبر و اختیار، اراده بشر، رابطه...

وب‌گاه عصر ایران

دبیرکل ناتو در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در مقابل بزرگترین مسجد استکهلم، پایتخت سوئد گفت: متوجه احساسات و عواطف عمیقی که این اقدام برانگیخته است، می‌شوم. آتش زدن قرآن توهین‌آمیز و ناشایست است؛ اما لزوماً غیرقانونی نیست.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

ما در این مطلب به بررسی اسامی بازیگران ایرانی که دارای مدرک دکترا هستند پرداخته‌ایم. در ادامه این خبر باما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال رُم بالاترین پیشنهادی را که در تمام دوران مربیگری‌اش برای هدایت یک تیم دریافت کرده است، رد کرد.

وب‌گاه گسترش

رسانه‌ها می‌گویند ستاره ایرانی پورتو از غول فوتبال ایتالیا پیشنهاد دریافت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جهان در تنگنای یک بحران فراگیر است. شکاف بین فقیر و غنی در بیشتر کشورها افزایش یافته است. اگرچه اقتصادهای صنعتی هنوز در حال رشد هستند و درآمد واقعی افرادی که در آنها کار می‌کنند از سال 1980 به ندرت افزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت‌ها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی کبدی ایران در پایان مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل هند به مدال نقره رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت کریمی که مشخصا طی دو ماه اخیر مشاوران درستی را برای خودش انتخاب نکرده، بدترین ضربه را در حساس‌ترین روز مدیریت کوتاه مدتش در باشگاه استقلال خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرد هتاک به قرآن کریم در سوئد، ادعا کرده است که در 10 روز آینده نسخه دیگری از قرآن و پرچم کشور عراق را آتش خواهد زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی توهین به مقدسات مسلمانان و آتش زدن قرآن در سوئد را اقدامی زشت و تحریک آمیز خواند و تاکید کرد: آنکارا به این اقدام موهن به شدیدترین شکل واکنش نشان خواهد داد.