چهارشنبه 18 مهر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه فرارو

دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسرانشان دعوت کرد تا شبی را همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.

وب‌گاه فرارو

مربی سابق تیم ملی بوکس ایران به عنوان مربی جدید فعالیت خود را در پرسپولیس آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو از یونهاپ، براساس اطلاعات وزارت امورخارجه کره جنوبی، پارک جین وزیر امورخارجه این کشور با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد. قرار است وی پس از ترکیه به 3 کشور دیگر اروپایی نیز سفر کند. این سفر نخستین سفر وزیر امورخارجه کره جنوبی طی 8 سال گذشته به ترکیه است. به گفته این وزارتخانه وزیر امورخارجه کره جنوبی با اشاره به هفتادمین سالگرد آتش...

وب‌گاه ورزش سه

بایرن مونیخ در دیداری که سادیو مانه را در اختیار نداشت، با یک گل موفق به شکست حریف ژاپنی خود شد.

وب‌گاه فرارو

یحیی گل محمدی تاکید دارد قوانین جدید فدراسیون فوتبال باعث تضعیف پرسپولیس و استقلال شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، این بار با یک توئیت سیاسی خبرساز شد.

وب‌گاه ورزش سه

دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسران‌شان دعوت کرد تا شبی را به همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس باشگاه لاتزیو فاش کرد که سرمربی ایتالیایی این تیم علاقه‌ای به جذب هافبک برزیلی منچستریونایتد ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خدر حالی که مربیان و کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی در جریان کمر درد بیرو هستند و به این خاطر هم یحیی اصرار دارد که دروازه‌بان خارجی خوب برای رقابت با گلر اول تیمش به خدمت بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همسر ابرستاره آرژانتینی از دلیل خوشحالی خاص او در اولین بازی با اینتر میامی پرده برداشت.

وب‌گاه فرارو

در جدیدترین اتفاقی که در استقلال رخ داده، یکی از افرادی که مبلغی را از آبی‌ها طلب داشته، وارد ساختمان باشگاه شده و کامپیوتر و چاپگر را با خود برده است!

وب‌گاه الف

سرمربی رئال مادرید گفت نتیجه در دیدار دوستانه با بارسونا اهمیت ندارد. او در ادامه از کریم بنزما تجلیل ولی عنوان کرد رئال به راهش ادامه می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران که توانست تیمش را قهرمان جهان کند با حضور در ایرنا در خصوص این قهرمانی به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

از یک طرف مارکا انتقال امباپه به رئال را قریب الوقوع می داند و از سوی دیگر نشریه آاس همه اخبار را دروغ عنوان کرده است.