چهارشنبه 18 مهر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه فرارو

هنگام خروج مسی و خانواده اش از فروشگاه آدیداس میامی، هواداران این بازیکن برای عکس گرفتن با او بیرون فروشگاه جمع شده بودند.

وب‌گاه گسترش

تخلیه یا رهاسازی احساسات منفی و فروخورده - می تواند احساس خوبی داشته باشد. اما آیا واقعا برای شما خوب است؟ تمرکز بر افکار و احساسات منفی بیشتر ضرر دارد تا فایده؟ کارشناسان می گویند که این امر به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله اینکه چه کسی در جلسه تخلیه احساسات حضور دارد، هر چند وقت یک بار یک فرد این کار را انجام می دهد و نوع بازخوردی که دریافت می کند چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه بایرن مونیخ جدایی ستاره سنگالی خود را تایید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید معمولا سوالات در نشست خبری مربیانش که مربوط به نقل و انتقالات هستند را در سایت خود منتشر نمی‌کند، اما در مورد امباپه دست به اقدامی کم‌سابقه زد.

وب‌گاه ورزش سه

بایرن مونیخ تایید کرد که انتقال سادیو مانه به النصر عربستان به زودی انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی، که به صورت اتفاقی رخ داد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.

وب‌گاه عصر ایران

جشنواره فیلم برلین به دلیل حذف بخش «چشم‌انداز سینمای آلمان» از دوره آتی این رویداد سینمایی با انتقادات کم‌سابقه‌ای رو به رو شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه «آس» اسپانیا اعلام کرد روزانه اخبار مذاکره باشگاه رئال مادرید با پاریس برای جذب کیلیان امباپه مطرح می شود که این اخبار صحت ندارد. منبع‌های معتبر از داخل باشگاه رئال به «آس» خبر دادند که از این اخبار متعجب شدند. چون موضع رئال نسبت به گذشته تغییری نکرده و هیچ حرکتی فعلا برای جذب امباپه انجام نخواهد داد. رئال مادرید اصرار دارد هیچ مذاکره‌ای با...

وب‌گاه فرارو

ییلاق دیلمان یا دیلمون یکی از زیباترین ییلاقات شرق گیلان و شهرستان سیاهکل است. این منطقه از شمال به رشته کوه البرز و از شرق به قله درفک می‌رسد و به دو بخش پیرکوه و دیلمان تقسیم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

قیمت تعیین شدن از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای مهاجم فرانسوی این تیم بالاتر از چیزی است که مشتری اسپانیایی‌اش حاضر به پرداخت آن باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشریه مادریدی از منابع نزدیک به باشگاه رئال درباره مذاکره با پاریس افشاگری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به ترکیب سپاهان برابر فجر سپاسی و دیر اضافه شدن عیسی به اردوی سپاهان این بازیکن برابر تراکتور آغازکننده نیست.