چهارشنبه 18 مهر 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک در راستای تغییر برند توییتر، نام و لوگوی اپلیکیشن اندرویدی این شبکه‌ی اجتماعی را نیز به «ایکس» تغییر داده است.

وب‌گاه ورزش سه

دآندره یدلین، بازیکن اینترمیامی، هدیه‌ای را که لیونل مسی به هر یک از اعضای این تیم ارائه کرد، فاش کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تئو زیدان، پسر زین الدین زیدان اسطوره رئال مادرید، در بازی برای تیم کاستیا از روی ضربه آزاد گلی تماشایی به ثمر رساند که باعث مقایسه شدن او با روز‌های درخشش پدرش شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، با انتشار یک متن احساسی با جردن هندرسون، کاپیتان سابق این تیم که راهی الاتفاق شده خداحافظی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا شاه پهلوی در شهریور ماه سال 1320 و پس از اشغال ایران از سوی نیروهای متفقین با نگارش استعفا نامه و واگذاری سلطنت به ولیعهد 22 ساله اش، ایران را به مقصد هند ترک کرد اما پس از توقف 5 روزه در بندر بمبئی و در کشتی در نهایت به صلاحدید انگلیسی ها به بندر پورت لوئی پایتخت جزیره موریس در آفریقا رسید.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که به چهار بازی محرومیت از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شده در فرجام‌خواهی از این تصمیم یوفا شکست خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو پس از دیدار دوستانه النصر با کیم کارداشیان دیدار داشت.

وب‌گاه ورزش سه

تئو زیدان، پسر زین الدین زیدان اسطوره رئال مادرید، در بازی برای تیم کاستیا از روی ضربه آزاد گلی تماشایی به ثمر رساند که باعث مقایسه شدن او با روزهای درخشش پدرش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یورگن کلوپ در پیامی پراحساس به جدایی جردن هندرسون از لیورپول واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم جدید آلومینیوم در بازی‌های دوستانه این تیم حسابی کادر فنی ایرالکو را سر ذوق آورده است.

وب‌گاه ورزش سه

پاری سن ژرمن از حمایت مدافعش مارکینیوش از کیلیان امباپه عصبانی است و به همین علت تصمیم به فروش این ستاره برزیلی گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران کنونی باشگاه استقلال رویایی در سر دارند که خاطرات مدیران اسبق است؛ حضور پرتعداد بازیکنان جوان با استعداد در ترکیب آبی‌پوشان.

خبرگزاری تسنیم

سرطان بی رحم او را از تلویزیون گرفت تا قاب محرمی امسال کمی خالی‌تر از سال‌های گذشته در تولید برنامه‌هایی باشد که معارف امام حسین را به مردم معرفی می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی دوستانه با اینترمیلان با ستاره های تیم حریف گپ زد.

وب‌گاه ورزش سه

در دیدار دوستانه امروز منچستریونایتد و رئال مادرید، هری مگوایر، کاپیتان سابق شیاطین سرخ به محض ورود به زمین از طرف هواداران هو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا شاه 5 ماه در جزیره موریس اقامت کرد و پس از 5 ماه به ژوهانسبورگ رفت و در نهایت در 4 مرداد 1323 و کمتر از 3 سال پس از تبعید از ایران در اثر سکته قلبی درگذشت.