جمعه 7 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم بانوان سپاهان: در مقابل شهرداری بم با برنامه عمل کردیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی تیم بانوان سپاهان: در مقابل شهرداری بم با برنامه عمل کردیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در مقابل تیم فوتبال شهرداری بم با برنامه و تاکتیکی عمل کردیم و پیروز میدان شدیم.

به گزارش ایرنا، مهنار امیر شقاقی شامگاه جمعه در نشست خبری مجازی افزود: بازی خوبی بود و تیم شهرداری بم در این دیدار، منسجم و با برنامه عمل کرد. وی با بیان‌اینکه ما نیز در برابر این تیم برنامه داشتیم، افزود: ساختار تیم حریف را خوب واکاوی کردیم و هر کدام از بازیکنان ما به برنامه تاکتیکی خود عمل کردند و در نهایت هم توانستیم پیروز میدان شویم. شقاقی خاطرنشان کرد: تیم ما به مدت یک ماه و نیم اردوی خوب داشت و بدلیل شیوع ویروس کرونا بازیکنان خود را قرنطینه کردیم تا رفت و آمدها کم شود و تمرینات خوبی انجام دادیم تا توانستیم به آمادگی لازم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: با این حال، بدنه قبلی تیم خود را حفظ کردیم و کوشیدیم روی کارهای تیمی و تاکتیکی بیشتر کار کنیم. وی تصریح کرد: دوست دارم بانوان هم مثل آقابان بصورت کلاسیک فوتبال بازی کنند و در دیدار امروز، تیم شهرداری بم بازی خوبی ارائه کرد. وی از مسوولان باشگاه سپاهان بدلیل حمایت از تیم بانوان قدردانی کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان و شهرداری بم، عصر امرروز جمعه در ورزشگاه صفایه اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه 3 بر یک، میهمان را شکست داد.

ذوب‌آهن دیگر تیم اصفهانی نیز در آذربایجان غربی، تیم همیاری این استان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

*س_برچسب‌ها_س*