سه‌شنبه 17 مهر 1403

سعیدی: یک میلیارد کمک به فوتبال داشتیم / پاداش های سکوی زنان تا سقف 20 درصد افزایش می‌یابد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سعیدی: یک میلیارد کمک به فوتبال داشتیم / پاداش های سکوی زنان تا سقف 20 درصد افزایش می‌یابد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پاداش های سکوی زنان تا سقف 20 درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره البسه کاروان ایران در بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: سفارش دوخت البسه به شرکت داده شده و لباس ها پس از تولید، در اختیار سرپرستی قرار داده می‌شود. کاروان ایران با لباس ورزشی در افتتاحیه شرکت می‌کند.

وی با اشاره به تصمیمات انجام شده برای بازیهای کشورهای اسلامی افزود: کارهای اعزام کاروان خوب پیش می‌رود هر چند که نیاز به یک میلیون یورو ارز برای خرید داریم. موارد پاداش پول توجیبی و سایر به تصویب هیات اجرایی رسیده و رقمی نیز برای بحث بانوان 20 درصد درنظر گرفته شده.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره توجه ویژه به زنان گفت: به هیات اجرایی مصوب کرده که براس حمایت از ورزش بانوان رقمی را با نظر خانم کاظمی‌مور و طاهریان درنظر بگیرد. این مسئله یعنی تا سقف 20 درصد پاداش های سکوی زنان افزایش می‌یابد.

وی درباره واریز بودجه فدراسیون ها گفت: واریز بودجه در دستورکار کمیته است و بناست این میزان را تا سقف 50 درصد برسانیم. 86 میلیارد برای اختصاص به فدراسیون‌ها در هیات اجرایی مصوب شد و 6 میلیارد از آن تخصیص مستقیم بوده. تقریبا 50 درصد میانگین افزایش بودجه داشته‌ایم که توجه به منابع مالی فدراسیون‌ها اولویت ماست.

سعیدی در پاسخ به سئوال خبرنگار دانا درباره حمایت از تیم فوتبال امید بیان کرد: قطعا حمایت لازم از تیم امید را داریم و فدراسیون فوتبال در تعامل با کمیته و وزارت ورزش بوده. 2 مرحله پرداخت 500 میلیونی را پیش‌بینی داشتیم که تاکنون انجام شده تا مهدوی کیا و کادرفنی از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند. البسه مورد نیاز و تدارکات تیم هم تهیه شده و بحث پرداختی را داشته‌ایم. یک میلیارد کمک به فوتبال داشتیم.

انتهای پیام /