شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه عصر ایران

سعیدپورصمیمی آقای صحنه با بازی درنقش غلام خرکچی درنمایش خوش‌دلان و نوشتن پیس نمایش درواقع مهارت و تخصص خود را در زمینه هنر طنز در سینما و تئاتر بار دیگر به نمایش گذاشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: خرداد 1402 بیش از 60 اثر نمایشی مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر در رده سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال روی صحنه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اجرای نمایش خوشدلان نوشته‌ی سعید پورصمیمی، کارگردانی پریزاد سیف و تهیه کنندگی سعید خانی شامگاه سه شنبه دوم خردادماه در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجرای نمایش «خوشدلان» نوشته سعید پورصمیمی، کارگردانی پریزاد سیف و تهیه کنندگی سعید خانی شامگاه سه شنبه دوم خردادماه در تماشاخانه ایران‌شهر آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

انرژی بالای ستاره این روزهای سینمای ایران حسابی مورایس را شوکه کرده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «اتول سورون طهران الف 1» به کارگردانی شهروز دل افکار، «خوشدلان» به کارگردانی پریزاد سیف و «اینجا پنجره‌ای باز مانده است» به کارگردانی ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای از دوم خرداد در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌روند. نمایش‌های «اتول سورون طهران الف 1» نوشته باقر سروش و کارگردانی شهروز دل افکار و...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش‌های "اتول سورون طهران الف1" به کارگردانی شهروز دل افکار، "خوشدلان" به کارگردانی پریزاد سیف و "اینجا پنجره‌ای باز مانده است" به کارگردانی ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای از دوم خرداد ماه در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر به صحنه می‌روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجازات حضور بدون حجاب شرعی کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرام اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «خوشدلان» به عنوان اثری کمدی جدیدترین نمایشنامه سعید پورصمیمی از چهره‌های مطرح تئاتر ایران است. این اثر نمایشی با کارگردانی پریزاد سیف خرداد سال جاری در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. سعید پورصمیمی در این اثر نمایشی به ایفای نقش نیز می‌پردازد. «خوشدلان» جدیدترین تجربه همکاری پورصمیمی و سیف بعد از اجرای نمایش «آواز...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از تحلیل ها و نگاه جزئی گرانه به هفت شخصیت اصلی فیلم برادران لیلا با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه 55 آنلاین

در دهه‌های 30 و 40 با آنکه رفاه، اقتصاد، طبقه بندی اجتماعی و مفهوم عدالت از تعادل و توازن منطقی در جامعه ایران برخوردار نبود، ولی اغلب تولیدات سینمایی در یک سینمای عامه پسندِ قصه پرداز و آتراکسیونی خلاصه می‌شد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر این نوشته درباره فیلم نیست پس چیست؟ به قصد طرح این پرسش است که چرا حق تماشای فیلم در سالن سینما را از ما سلب می‌کنید؟ نه تنها فیلم روز خارجی که فیلم روز ایرانی را هم باید پای کامپیوتر و قاچاقی ببینیم؟ انحطاط اخلاقی فقط آن نیست که در فیلم می‌بینیم. این است که استفاده از پیام‌رسان های محبوب دنیا بی فیلتر‌شکن میسور نباشد و فیلمی را که می‌توانستیم در سالن سینما بینیم و پول آن را هم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پناهیان که برنامه «ماه من» سخن می‌گفت و در حال توصیف محبت والدین و فرزندان بود، گفت: شنیده‌ام فیلمی ساخته شده که در صحنه اوج آن دختر به صورت پدرش سیلی می‌زند. امیدوارم شایعه باشد ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد...

وب‌گاه فرارو

برادران لیلا قطعا فیلم سرگرم کننده‌ای است که مخاطبین را در مدت زمان طولانی پخش آن خسته نمی‌کند. روستایی در این فیلم هم مانند سایر ساخته‌هایش به خوبی توانسته است کشش ایجاد کند.

وب‌گاه عصر ایران

روستایی در برادران لیلا همه چیز را - از فیلمنامه تا اجرا - زمخت و پررنگ و غلیظ پرداخته است. مثل عکسی با سچوریشن خیلی بالا، مثل خاکی که دانه‌های درشت تشکیل‌دهنده‌اش، یکی‌یکی و به تفکیک کنار هم پیدا باشند. شخصیت‌های اصلی فیلم (به‌جز پدر) همگی تیپ‌هایی تخت و یک‌بعدی و ساده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

شخصیت‌های اصلی فیلم (به‌جز پدر) همگی تیپ‌هایی تخت و یک‌بعدی و ساده‌اند. همه چیز سیاه و سفید است، دقیق و قطعی و معلوم. انگار روی هر کدام از آدم‌ها برچسبی زده و صفت مشبهه‌شان را روی آن نوشته و بعد تمام کنش‌ها و حرف‌هایشان را در خدمت همان تک‌صفت پیش برده.