شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فیلم، همزمان با استقبال مردم از فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی در سینما‌های جشنواره فیلم فجر از پوستر این فیلم رونمایی شد. سعید پورصمیمی، مریم سعادت، خسرو احمدی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه...

وب‌گاه مشرق نیوز

در نشست رسانه‌ای فیلم که با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، تدوینگر، بازیگران برگزار شد بهروز افخمی گفت: با توجه به برنامه پخش فوتبال جای مقدمه نیست و کوتاه پاسخ می‌دهم.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - نرگس علینقیان؛ با نگاهی به لیست آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر می‌توان اذعان کرد که امسال علاوه بر تعداد زیاد آثار راه یافته، شاهد حضور کارگردانان، هنرمندان و بازیگران مطرحی هستیم که حتی بعضا در جشنواره امسال در چند فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. ترکیبی که امسال فجر چهل و دوم به خود دیده است حاکی از حضور هنرپیشه‌های مطرح قدیم، چون علی...

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد، پیشکسوت، بزرگ و هر عنوانی ازاین‌دست برای او که هنوز و در آستانه 89 سالگی تمام‌قد هنرش را ارتقا داده، کم است و نامش همه آنچه هست را به کمال نشان می‌دهد. علی نصیریان، نویسنده، کارگردان و بازیگری که در تمامی این مسیر از 17 سالگی تا امروز، هم استاد هم دانش‌آموز و دانش‌جو بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین و با سابقه‌ترین رویداد سینمایی ایران است، رویدادی که در هر دوره نزدیک به 20 سیمرغ را به سینماگران اهدا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

امسال 13 کارگردان فیلم‌اولی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که باید دید آیا در میان آنها شگفتی‌ساز وجود خواهد داشت یا نه.

وب‌گاه خبر آنلاین

داستان زندگی شخصیت‌های معروف از سوژه‌های قابل توجه برای به تصویر کشیدن است. سینمای ایران هم تاکنون شخصیت‌های گوناگونی را بر پرده سینما به نمایش گذاشته که برخی موفق و تعدادی ناموفق بودند. برهمین اساس چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر نمایش دهنده برشی از زندگی 6 شخصیت مطرح در حوزه‌های مختلف است که از این جهت یک تجربه تازه برای جشنواره فجر محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «پرویز خان» آخرین مراحل فنی خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر طی می‌کند و با ادامه مراحل فنی فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» صداگذاری این فیلم توسط علیرضا علویان آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «پرویز خان» آخرین مراحل فنی خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر طی می‌کند و با ادامه مراحل فنی فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» صداگذاری این فیلم توسط علیرضا علویان آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم‌های راه یافته به چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ترکیبی متنوع از بازیگران را روی پرده سینماها خواهد برد که در بین آن‌ها حضور دو بازیگر کهنه‌کار بیش از بقیه به چشم می‌آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش جزئیات 33 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آورده شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - زهرا قربانی رضوان؛ اسامی فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد. اطلاعات فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و نگاه نو جشنواره فجر به شرح ذیل می‌باشد. سال گذشته بابک خواجه پاشا با ساخت فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در جشنواره فجر حضور داشت. او اکنون با فیلم سینمایی «آبی روشن» راهی جشنواره شده است. «آبی روشن» به تهیه کنندگی...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: با اعلام اسامی فیلم های حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، بازار تحلیل و گمانه زنی درباره حاضران و البته غایبان جشنواره داغ شده است.

خبرگزاری تسنیم

اسامی 22 فیلم راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روز گذشته در حالی اعلام شد که غیبت آثار شناخته شده محسوس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: با اعلام آثار 2 بخش مهم جشنواره فیلم فجر، بازار گمانه‌زنی‌ها حسابی داغ شده است. برخی از این گمانه‌ها، از عوامل فیلم و خط داستانی آنها قابل پیش‌بینی است و برخی دیگر، تا زمان رونمایی، مشخص نخواهد شد. این پیش‌بینی‌ها همواره نمک جشنواره بوده که عطش مخاطبان جدی بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور را به اوج خود می‌رساند.