شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام اسامی 33 فیلم راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر شگفتی‌های جالبی نمایان شد، همچنین نقش پررنگ نهادهای دولتی پررنگ‌تر از قبل به چشم آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: 22 فیلم راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در حالی اعلام شده‌اند که در کنار نام‌های معتبر و چهره‌های شناخته‌شده، اسامی ناشناخته اما کنجکاوی‌برانگیزی هم به چشم می‌خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

22 فیلم راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، در حالی اعلام شده‌اند که در کنار نام‌های معتبر و چهره‌های شناخته‌شده، اسامی ناشناخته اما کنجکاوی‌برانگیزی هم به چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

چند سوژه واقعی خودشان را مهیای چهل و دومین فیلم فجر خواهند شد از «قرارگاه سری» که سراغ بخشی از زندگی سردار علی هاشمی رفته تا «مجنون»، «خدای جنگ» و «پرویز خان» که همه در تلاش‌اند به پرده مسابقه سینمای ایران برسند.

وب‌گاه ورزش سه

پرویز دهداری یکی از چهره‌های جنجالی و در عین حال متفاوت تاریخ فوتبال ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی «پرویز خان» به کارگردانی علی ثقفی روزهای پایانی تصویربرداری خود را می‌گذراند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفت جایزه نخست بین‌المللی برای فیلم بلند «قلم سیاه»، تندیس نقره‌ای «گیسلو» از جشنواره تی آر تی ترکیه، پایان فیلمبرداری «دایره تقسیم» و ایفای نقش «پرویز خان» توسط سعید پورصمیمی از خبرهای سینمایی امروز هستند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «پرویز خان» به کارگردانی علی ثقفی روزهای پایانی تصویربرداری خود را می‌گذراند.

خبرگزاری تسنیم

در سالروز تأسیس تماشاخانه سنگلج از اسماعیل محرابی که یکی از پرکارترین بازیگران سال‌های آغاز به کار این تماشاخانه محسوب می‌شود، تجلیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اردیبهشت سال 1396 بود؛ چهاردهمین «شب بازیگر» و قرار بود از یک پیشکسوت عرصه بازیگری تجلیل شود. نامش را خواندند: فردوس کاویانی. حاضران در سالن اصلی تئاتر شهر به احترام این بازیگر قدیمی که مدت‌ها بود در هیچ محفل هنری حاضر نمی‌شد، ایستادند و تشویقش کردند اما او هرچه به سِن نزدیک‌تر می‌شد تعجب و تأثر همکارانش از دیدن چهره رنجور او بیشتر می‌شد. خیلی از آن‌ها همان شب فهمیدند که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند دوئل، سرزمین خورشید و مرد عوضی را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار چند فیلم جدید، نوستالژی‌هایی همچون «داستان سامرا»، «دوئل»، «نبرد خلیج فارس» و «لاک‌پشت‌های نینجا» را تدارک دیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این حجم از وابستگی به مستراح در یک فیلم ایرانی دست کم سابقه نداشته است و کاراکترها حتی در کلامشان از واژه های مرتبط به پست ترین نقطه انسانی - بیت‌الخلا - استفاده می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها در سالن تئاتر ایرانشهر نمایش خوش‌دلان اثری نوشته سعید پورصمیمی و با بازی درخشان او روی صحنه است. اگرچه سیاهه بازیگران آن ترکیبی از مجرب‌ترین بازیگران تئاتر و سینما است؛ اما سعید پورصمیمی در آستانه 80 سالگی ستاره این کار نمایشی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید پورصمیمی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با نمایش «خوشدلان» به عرصه تئاتر بازگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش خوش‌دلان نوشته‌ی سعید پورصمیمی، کارگردانی پریزاد سیف و تهیه کنندگی سعید خانی در پی استقبال تماشاگران روز شنبه و در ساعت متفاوت اجرای ویژه خواهد داشت.