سه‌شنبه 17 مهر 1403

سلام توفارقان به لیگ برتر بسکتبال / آذرشهری‌ها فینالیست شدند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سلام توفارقان به لیگ برتر بسکتبال / آذرشهری‌ها فینالیست شدند

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با راهیابی به دیدار نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جواز حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در مرحله نیمه‌نهائی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریف خود پیکان تهران را شکست داده و ضمن راهیابی به دیدار نهائی، به مسابقات لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

دیدار برگشت دو تیم در مرحله نیمه نهائی عصر امروز (شنبه) به میزبانی نماینده تهران برگزار شد که این بازی در پایان با پیروزی 69 بر 66 پیکان خاتمه یافت و با توجه به برتری 86 بر 83 توفارقان در دیدار رفت، نتیجه مجموع دو بازی مساوی شده و کار به وقت‌های اضافه کشید.

در وقت‌های اضافه اما این نماینده استان آذربایجان‌شرقی بود که موفق شد امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و جدال دو تیم با تساوی در عدد 80 خاتمه پیدا کرد. به این ترتیب آذرشهری‌ها در مجموع به پیروزی 166 بر 163 رسیده و صعودشان به فینال و لیگ برتر را جشن گرفتند.

افزودنی است، تیم توفارقان آذرشهر در بازی فینال رقابت‌های دسته یک بسکتبال مردان کشور در مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد صف‌آرایی خواهد کرد که زمان دیدار فوق متعاقباً از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

انتهای پیام /