یک‌شنبه 15 مهر 1403

سلبریتی‌های وطن فروش نمی‌توانند الگوی جوانان باشند / هنرمندنماها مزدور صهیونیسم هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سلبریتی‌های وطن فروش نمی‌توانند الگوی جوانان باشند / هنرمندنماها مزدور صهیونیسم هستند

زهرا افتخاری گفت: سلبریتی های وطن فروش هیچ گاه نمی توانند الگوی جوانان کشور باشند، زیرا عروسک خیمه شب بازی غرب شده اند و کارهای سازماندهی شده آنها را اجرا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا افتخاری، منتقد سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند: "امپراطوری رسانه در دنیا به عده ای القا می کند که علیه مملکتشان سیاه نمایی کنند."

وی ادامه داد: بر اساس همین صحبت های رهبری برخی از سلبریتی های ما سیاست و دین سرشان نمی شود و برای پول و دیده شدن هر کاری می کنند.

افتخاری افزود: امثال مسیح علینژاد و زهرا امیر ابراهیمی با پول مردم ایران چهره شدند اما اکنون به اسلام و شهدا خیانت می کنند.

این منتقد با بیان اینکه این سلبریتی ها برای غرب خوش رقصی می کنند، تصریح کرد: ما بارها نتیجه اعتماد به غرب را دیده ایم و جز تباهی و روسیاهی چیزی عاید این قبیل سلبریتی ها نمی شود.

وی گفت: کل دنیا نسبت به امام رضا (ع) ارادت دارند بعد یک عده ایرانی مسلمان به این مقدسات بی احترامی می کنند، بنابراین ما باید در ایران این افراد را محاکمه غیابی کنیم.

افتخاری بیان کرد: هنرمندنماهایی که فیلم هایی مثل "عنکبوت مقدس" را می سازند، مزدور صهیونیسم هستند و فریب هژمونی غرب را خوردند و برای آنها نوکری می کنند.

وی با بیان اینکه سلبریتی ها می خواهند با سیاه نمایی به گونه ای القا کنند که کشور قدر آنها را ندانسته است، تاکید کرد: این افراد در کشور نیز حمایت شده اند و دیده شده اند اما قلبشان مریض است و دچار بیماری جهل و نفاق شده اند و گرنه هیچ گاه برای دیده شدن به غرب فریبکار روی نمی آوردند.

این منتقد گفت: سلبریتی های وطن فروش هیچ گاه نمی توانند الگوی جوانان کشور باشند زیرا عروسک خیمه شب بازی غرب شده اند و کارهای سازماندهی شده آنها را اجرا می کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سلبریتی های وطن فروش باید محاکمه غیابی شوند و برای جشنواره های بعدی در دنیا، هنرمندان ارزشی انتخاب شوند تا اقتدار ایران را در عرصه سینما به دنیا نشان دهند و فریب حربه های شیطانی غرب را نخورند.

انتهای پیام /