شنبه 8 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد. وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است. امیر عبداللهیان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه ایران و عمان بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات اسرائیل، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید بدر بن حمد البوسعیدی در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه عمان در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با موضوع فلسطین به نیویورک سفر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میدل‌ایست‌آی با ارایه گزارشی، اعلام کرد: افراد محلی گزارش می‌دهند که کوادکوپترهای اسرائیلی با پخش گریه زنان و کودکان، فلسطینیان را از خانه‌هایشان بیرون می‌کشند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله سه شنبه شب جنگنده‌های اسرائیل به خانه ای در جنوب نوار غزه هفت فلسطینی را شهید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جان‌باختن تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان به ویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت: امروز در ادامه رایزنی‌های مهم منطقه‌ای و بین‌المللی در تماس تلفنی با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین دبیران کل سازمان همکاری اسلامی و سازمان همکاری شانگ‌های ضمن اشاره به روند تصاعدی جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، بر حق مشروع کشورمان در پاسخ به حمله تروریستی رژیم اسرائیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه در شبکه ایکس، گزارشی از رایزنی‌های خود با مقامات مختلف جهان درباره عملیات وعده صادق و پاسخ ایران به اسرائیل نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه در شبکه ایکس، گزارشی از رایزنی‌های خود با مقامات مختلف جهان درباره عملیات وعده صادق و پاسخ ایران به اسرائیل نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه سلطنت عمان و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه، به خصوص تحولات جاری در فلسطین تلفنی گفتگو و رایزنی کردند.