پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای عمان خود تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات کشورهای همسایه و دوست در منطقه را ثبات و امنیت خود می داند و اجازه نمی دهد که رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران امشب در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عمانی گفت: اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری مشترک با بدر البوسعیدی همتای عمانی خود در مسقط گفت: حمله تروریستی و موشکی رژیم اسراییل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق صفحه جدیدی از جنگ افروزی‌های این رژیم و تلاش برای توسعه جنگ در منطقه و کشیدن پای دیگران به درگیری و جنگ بیشتر در منطقه است. وزیر خارجه همچنین اظهار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در مورد تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفت‌گو کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران درباره دیدار با همتای عمانی خود گفت: در مورد تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفت‌گو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در گزارشی ضمن تشریح رایزنی‌هایش در مسقط گفت که در دیدار با همتای عمانی در مورد تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفتگو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه در شبکه ایکس، گزارشی از سفر به عمان و نیز رایزنی خود با مقامات عمانی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان همچنین از فعالیت‌های کمیسیون مشترک دو کشور ابراز خرسندی و اظهار امیدواری کرد که با فعالتر شدن کمیته‌های مختلف مشترک دوجانبه، شاهد نتایج مثبت و ملموس‌تر فعالیت این‌کمیته‌ها در ابعاد مختلف روابط فیمابین باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه گفت: حمله تروریستی و موشکی رژیم اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق صفحه جدیدی از جنگ‌افروزی‌های این رژیم و تلاش برای توسعه جنگ و کشیدن پای دیگران به درگیری بیشتر در منطقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه در دیدار با همتای عمانی خود اقدام جمعی و قویتر کشورهای اسلامی در توقف ماشین کشتار اسرائیل را خواستار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و هیأت همراه با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در مسقط دیدار و گفتگو کرد. امیرعبداللهیان در این دیدار با ابراز خرسندی از اینکه روابط سیاسی دو کشور در عالی‌ترین سطح قرار دارد، اظهار امیدواری کرد که در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش روابط همسو با روند سیاسی در همه ابعاد مناسبات دو کشور باشیم. وزیر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: ایران جزیره بزرگ ثبات و امنیت در منطقه غرب آسیا است و جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد که امنیت ملی کشور خدشه دار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان و هیأت همراه، دقایقی قبل با استقبال مسوولان وزارت خارجه سلطنت عمان، سفیر و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه مسقط شد. گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان جهت گفتگو با مقامات عمان برای مناسبات دو جانبه و تحولات منطقه‌ای بویژه غزه در راس هیاتی به مسقط سفر کرده است. این پنجمین سفر امیر عبداللهیان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان دقایقی پیش وارد مسقط شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان با استقبال مسئولان وزارت خارجه سلطنت عمان، وارد فرودگاه مسقط شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در تماس تلفنی، در مورد حمله تروریستی رژیم اسرائیل علیه کنسولگری ایران در دمشق رایزنی کردند.