چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

وب‌گاه تابناک

محاد سعید بن باعوین وزیر کار سلطنت عمان که با هدف آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برگزاری نشست‌های دوجانبه در حوزه‌های کار، اشتغال و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ایران سفر کرده است، با دکتر اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط چهارشنبه (دوم اسفند 1402) با حضور محمد بن سعید المعمری؛ وزیر اوقاف و امور دینی سلطنت عمان، موسی فرهنگ؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط و جمعی از مقامات عمانی و خارجی افتتاح شد. 847 ناشر از 34 کشور ایران، عمان، لبنان، مصر، سوریه، قطر، عربستان، اردن، مراکش،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط 847 ناشر از سراسر جهان حضور دارند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه عمان درباره تبعات خطرناک تداوم یورش اسرائیل به رفح و ادامه جنایت های این رژیم هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی سلطنت عمان و هیات همراه، از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی سلطنت عمان و هیات همراه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین و روابط دوجانبه رایزنی و گفتگو کردند. امیرعبداللهیان و بدر البوسعیدی با اشاره به دیدار‌ها و تماس‌های منظم مقامات دو کشور در سطوح مختلف، توافقات انجام شده بین رئیس جمهور کشورمان و پادشاه عمان را در مسیر درست اجرائی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین و روابط دوجانبه رایزنی و گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین و روابط دوجانبه رایزنی و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه با محکوم کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، آمریکا را به واسطه همراهی بی‌چون و چرا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه دارای مسئولیت بین‌المللی خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: جانشین وزیر دفاع در دیدار رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی عمان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواه بر امنیت دریانوردی به ویژه عبور مطمئن انرژی از «تنگه هرمز» که مورد نیاز جهان و کشورهای صنعتی است؛ تاکید داشته و خود را به ایجاد امنیت این آبراه متعهد می دانیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین وزیر دفاع گفت: ایران همواره بر امنیت دریانوردی به ویژه عبور مطمئن انرژی از «تنگه هرمز» که مورد نیاز جهان و کشورهای صنعتی است، تاکید دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد بن سالم باعمر، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی سلطنت عمان با حضور در ستاد وزارت دفاع با سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی دیدار کرد.