پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

خبرگزاری تسنیم

جانشین وزیر دفاع گفت: حضور کشورهای فرامنطقه‌ای شرایط امنیتی منطقه را پیچیده تر کرده و در عین حال هیچ کمکی به ایجاد آن نیز نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی عمان از دانشگاه عالی دفاع ملی کشورمان بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قیس بن محمد الیوسف عصر پنجشنبه در دیدار با استاندار فارس با اشاره به سفر اخیر پادشاه این کشور به ایران، روابط ایران و عمان را عمیق، استراتژیک و تاریخی دانست و گفت: سفر اخیر سلطان عمان به ایران به خوبی بیانگر اهمیت این روابط بود و با هدف تحکیم روابط تاریخی فرهنگی و سیاسی دو کشور اتفاق افتاد. وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری سلطنت عمان ادامه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت گفت: ایران برای جذب سرمایه‌گذاری در عما تفاهم نامه امضا کرد.

وب‌گاه الف

وزیر صمت گفت که ایران آمادگی دارد در عمان شهرک صنعتی بزرگ تأسیس کند و سرمایه گذاران عمانی را در ایران برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن و صنایع بپذیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور خواستار تهیه هرچه سریع‌تر نقشه راه همکاری‌های تهران - مسقط شد و گفت: نقطه قوت روابط دو کشور در این بوده که در طول سالیان گذشته تحت تأثیر هیچگونه تحولات سیاسی قرار نگرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون اول رییس‌جمهور گفت: باید نقشه راه همکاری‌های اقتصادی بین تهران - مسقط هر چه سریع‌تر تهیه شود تا اراده مسئولان رده بالای دو کشور، به گام بزرگ در ارتقای همه‌جانبه روابط تبدیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مخبر با بیان اینکه افق جدیدی در مناسبات ایران و عمان در دولت سیزدهم باز شده است، گفت: تمامی تعهدات و موافقات انجام شده بین دو کشور را حمایت، پشتیبانی و پیگیری خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با وزیر تجارت، صنعت و توسعه سلطنت عمان گفت: باید نقشه راه همکاری‌های اقتصادی بین تهران - مسقط هر چه سریع‌تر تهیه شود تا این اراده مسئولان رده بالای دو کشور به یک حرکت و گام بزرگ در ارتقاء همه جانبه روابط تبدیل شود.