شنبه 1 اردیبهشت 1403

«سنجرخان» در کردستان جلوی دوربین رفت / حضور پیام دهکردی در سریال

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
«سنجرخان» در کردستان جلوی دوربین رفت / حضور پیام دهکردی در سریال

تهیه‌کننده سریال «سنجرخان» از آغاز تصویربرداری این مجموعه در کردستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین جلالی تهیه‌کننده سریال «سنجرخان» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اظهار کرد: مجموعه «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی مدتی است که در کردستان جلوی دوربین رفته و برخی از سکانس‌های آن مانند صحنه‌های مربوط به پاییز گرفته شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مشغول ساخت دکور هستیم و در حقیقت به دلیل کرونا یک جابه‌جایی دکور داشته‌ایم.

تهیه‌کننده «سنجرخان» با اشاره به اینکه شخصیت اصلی داستان جلوی دوربین رفته است، بیان کرد: فرشید گویلی نقش شخصیت اصلی این مجموعه را ایفا می‌کند که جلوی دوربین رفته است. تاکنون حضور پیام دهکردی در این سریال قطعی شده است و همچنین در ادامه راه قرار است بازیگران دیگری به این مجموعه اضافه شوند.

جلالی با بیان اینکه کار در این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا بسیار سخت است، گفت: ما به دلیل ویروس کرونا یک مقدار نیروهایمان را تعدیل کرده‌ایم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهیم. در این مدت که کار را کلید زده‌ایم خوشبختانه کسی به این ویروس مبتلا نشده است چراکه شدیدا پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه «سنجرخان» بین 20 تا 26 قسمت تولید می‌شود، اظهار کرد: تصویربرداری این مجموعه تا پایان سال 99 و یا اوایل بهار 1400 به پایان می‌رسد.

سنجرخان وزیری ملقب به سردار اکرم پس از مبارزه های بی‌وقفه در مقابل تجاوزگری‌های روس و انگلیس در ایران، با دسیسه انگلیسی‌ها در سال 1295 خورسیدی در روز عاشورا به شهادت رسید.

برخی از عوامل تولید این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: حسین جلالی، کارگردان: محمدحسین لطیفی، مدیر تولید: مهدی مددکار، طراح صحنه: محسن نوروزی، طراح لباس: آذر نجیبی، طراح گریم: محسن بابایی، مدیر تصویربرداری: اکبر شهبازی، مدیر صدا: حسین بشاش، جلوه‌های ویژه: نجفی امامی و تدوین: کاوه ایمانی.

انتهای پیام /

منبع: صبا