جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سالانه 135 میلیون تن محصولات کشاورزی در سطح کشور تأمین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نبود دستگاه ایکس‌ری، معضلی برای فعالیت اقتصادی تجار و بازرگانان در مرز باشماق مریوان فعالیت شده و می‌خواهند در رقابت با رقبای خارجی، سهم بیشتری از بازار عراق را به خود اختصاص دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - باران بهاری امسال مهمان جشن توت فرنگی شیان شد و موسیقی کُردی بر شادی و نشاط آن افزود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: وعده هایی که سال گذشته در جشنواره «شیان» به کشاورزان استان و مردم این روستا دادیم، تحقق یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سنندج - ایرنا - معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه کشت توت فرنگی در ایران نتیجه همت و پشتکار و سخت کوشی توت فرنگی کاران استان کردستان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات شبکه بانکی ایران در سلیمانیه عراق برای پشتیبانی تجارت در مرز باشماق مریوان بکار گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم، پوشش تلفن همراه 3G-4G برای 39 نقطه روستایی محروم از این فناوری، فراهم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هفته آینده با کسب مجوز بانک مرکزی، شعبه بانک ملی به صورت رسمی در سلیمانیه عراق ایجاد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: 2.5 هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در حوزه توت‌فرنگی در کشور آماده است و البته ظرفیت بیشتری در این زمینه وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم استان کردستان در تولید محصول توت فرنگی کشور در گذشته 90 درصد بود اما اکنون به 65 درصد کاهش یافته که حفظ جایگاه استان در تولید این محصول باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا روز شنبه به تناوب استان در دامنه فعالیت امواج بارشی قرار می گیرد و از عصر امروز شاهد گبار و رعدو برق همراه با وزش باد خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - با حکمی از سوی مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، منصور مهرزاد به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه کردستان گفت: لازمه ایجاد زندگی سالم برای خود و دیگران شناخت متقابل افراد از یکدیگر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - لیگ ورزشی دانشجویان استان کردستان از امروز پنجشنبه با حضور 24تیم از پنج دانشگاه استان در دانشگاه کردستان شروع به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: استان ها باید اقدام به تدوین نقشه اقتصادی خود و تعیین اولویت ها کنند تا منابع محدود بر همین اساس در اختیار آنها قرار داده شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در 2 ماه گذشته از سال جاری، معادل 50 درصد سال گذشته، تسهیلات فرزندآوری توسط این بانک در کشور پرداخت شده است.