جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: یک نفر از اعضای شورای شهر مریوان و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان در راستای مبارزه با فساد و رانت خواری بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت کردستان گفت: کار اعزام کاروان های حج از استان، از اواخر خرداد آغاز شده و در طول مدت اعزام 9 کاروان راهی سرزمین وحی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و کوهستانی بودن استان، استفاده مشترکان از کولر گازی صرفه اقتصادی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بر اساس نتایج رتبه‌بندی موسسه علمی تایمز، دانشگاه کردستان در جدیدترین رتبه‌بندی تاثیر دانشگاه‌ها 2023 در جایگاه 800-601 جهان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نمایشگاهی آز آثار سفال و صنایع دستی هنرمند دیار گروس "محمدعلی حسینی" با همکاری حوزه هنری و اداره آموزش و پرورش شهرستان بیجار و به مناسبت دهه کرامت در گالری مهر پردیس سینمایی آزادی بیجار افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری کردستان گفت: آتش‌سوزی به عنوان تهدید جدی در کمین مراتع و جنگل‌های استان است، به همین دلیل مردم با رعایت توصیه‌های حفاظتی، نسبت به مراقبت از عرصه‌های طبیعی اهتمام بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - قصه زندگی امیر سعیدزاده ملقب به سعید سردشتی، تنها زندانی نجات‌یافته از زندان هولناک کریسکان که در قالب سریالی با عنوان «سوران» به تصویر کشیده شده و روایتی از مبارزه و میهن‌دوستی مردم کردستان است بزودی بر روی آنتن رسانه ملی می رود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - موانع پهنه‌هایی معدنی و محدوده‌های اکتشافی مورد تعارض با محیط زیست امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه ستادی سازمان محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت که در سنندج تشکیل شد، مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش نباید منجر به استفاده از معلمان در رشته‌های غیرمرتبط شود چرا که بهره‌وری را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اولین مدرسه طلاب سقز احداث می‌شود که می‌تواند نقش بسزایی در جذب مشتاقان به فراگیری دروس دینی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دولت و قوه قضاییه اهتمام ویژه ای برای بازگشایی بازارچه سیف سقز و تکمیل پروژه نیمه تمام فرودگاه این شهر دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در جدیدترین نتایج اعلام شده رتبه بندی دانشگاه ها بر اساس نظام رتبه بندی بین المللی Round University Ranking این دانشگاه با کسب رتبه 198 جهانی و پنجم کشوری در حوزه آموزش در میان دانشگاه های برتر جهان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مرکز اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی که بیشتر با شماره تلفن سه رقمی 123 آن را می شناسند، راهکاری مناسب برای حل و یا کاهش بحران‌ها، آسیب های اجتماعی و اختلافات خانوادگی است اما هنوز هم بسیاری از مردم آنگونه که باید با این مرکز آشنایی ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایرانی‌ها هم سرشان درد می‌کند برای سوژه‌سازی؛ نمونه‌اش همین فضل‌الله بیرانوند خودمان، معروف به فضلی سبیل؛ مردی با سبیل بلند و عجیب و غریب.

وب‌گاه گسترش

32 سال از زمان تاسیس شرکت شهرک های صنعتی کردستان می گذرد و در این مدت 12 شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی در این استان ایجاد و به مرحله بهره برداری و واگذاری رسید و اراضی صنعتی طی قراردادهایی به سرمایه گذاران واگذار شد.