جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آموزش و پرورش باید به تعداد مدارس، کارگاه آموزش خانواده برگزار کرده و والدین را وارد میدان اصلی تربیت کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ششمین جشنواره مولودی خوانی رضوی (هه تاو) سه شنبه شب با حضور جمع کثیری از مردم استان، دراویش و علاقه مندان به رسول اکرم (ص) و اهل بیت در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح گفت: دستگاه های نظامی در بحث ساخت مسکن ملی به مقررات شهری توجه کنند و کسی نباید به اختیار خود اقدام به ساخت و ساز کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تاکنون زمین برای احداث 20 هزار واحد مسکن ملی در استان تامین شده و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا شهریور به 59 هزار واحد برسد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: این بانک در سال گذشته 44 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که 86 درصد آن مربوط به بخش کشاورزی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تلاش خواهیم کرد بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره 20 ساله استان، امسال به بهره‌برداری برسند.

خبرگزاری مهر

سنندج - برنامه توسعه نیروگاه های تولید برق خورشیدی در کردستان به دلیل فقدان برنامه های موثر حمایتی و قیمت پایین برق تولیدی با اقبال مواجه نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 858 مورد بازرسی از واحدهای صنفی موجود در بازار استان طی 15 روز اخیر انجام و 83 پرونده تخلف تشکیل شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از شناسایی و دستگیری سارق و کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، از 546 هزار و 757 مشترک بخش خانگی در استان، 10 درصد آنان پرمصرف هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: مبارزه با آفت سن مادر در بیش از 294 هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان انجام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: انجام امور رفت و برگشت بیش از 7 میلیون زائر اربعین عملیات استثنایی در سطح جهانی است و مرز باشماق آماده میزبانی 300 هزار زائر در روز داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

سریال «سوران» در حالی از هفدهم خردادماه به آنتن شبکه یک می‌آید که مخاطب را با خودش به کردستان ببرد و روایتی از عشق، مبارزه و میهن‌دوستی مردم این دیار را روایت کند. البته این روزها «نیکان» میهمان تازه‌وارد شبکه سه سیما شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: 990 نفر از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی استان با شرکت در دوره آموزشی" روش تدریس کتاب‌های درسی دوره‌های سواد آموزی" توانمند شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شیر و فرآورده‌های آن جزو اساسی ترین مواد غذایی به شمار می‌روند که سرشار از انواع مواد مغذی از جمله کلسیم و ویتامین ها است و کاهش سرانه مصرف این محصول لبنی به دلیل افزایش قیمت‌ها نگرانی‌هایی را در بحث مشکلات تغذیه‌ای در جامعه و تنگناهایی در مسیر تولید آن ایجاد کرده است.

وب‌گاه فرارو

رییس کل دادگستری کردستان گفت: این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود 20 میلیارد تومان به صورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده اند.