جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری مهر

در یک‌لحظه محمود اسکندری تصمیم گرفت برای فرار از دیوار آتش به‌سمت هواپیمای ازهاری و قادری حرکت کند و به‌همین‌دلیل پشت سر آن‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال جاری از طریق بازارچه‌های موقت مرزی استان سه میلیون و 961 هزار و 516 دلار کالا وارد کشور شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: وجود مبارک امام رضا (ع) بزرگترین ظرفیت فرهنگی کشور است اما تاکنون از این گنجینه آنگونه که باید استفاده نشده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - خادمین آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در ادامه برنامه زیر سایه خورشید، بیرق امام رضا (ع) را به کردستان حمل کرده و در نخستین گام وارد سنندج شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: موافق وزیر پیشنهادی هستم، چراکه هرچه سریع‌تر باید وزارت آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: پاداش قبولی سواد آموزان سال های 1399 و 1400 پرداخت شده است و افراد واجد شرایطی که به هر دلیلی موفق به دریافت پاداش نشده اند به واحدهای سواد آموزی شهرستانها و مناطق استان مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: 16 هزار و 24 راس دام در قالب اردوی جهادی دامپزشکی، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، در مناطق روستایی استان علیه بیماری های دام، مایه کوبی شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: مصوبه دولت درباره نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باطل نشده، بلکه هیئت تطبیق مجلس ایراداتی گرفته که دولت آن را اصلاح می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج گفت: پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی به علت عدم پرداخت اجاره و همچنین سایر تعهدات نسبت به شهرداری با حکم دستگاه قضا خلع شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - پنجمین جشنواره ملی موسیقی آواها و نواهای لیلاخ، چهارم و پنجم خرداد سال جاری با حضور گروه های موسقی داخلی و خارجی در پارک لاله دهگلان برگزار و با استقبال کم نظیر مردم این شهر روبرو شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: رسانه‌ها، دستگاه‌های مختلف و تشکل‌های مردمی برای اقناع سازی مردم در زمینه رعایت الگوی مصرف انرژی پای کار باشند تا این مهم در جامعه تبدیل به ارزش شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تنبلی چشم یا آمبلیوپی نوعی اختلال بینایی است که چشم به ظاهر سالم کودک را درگیر کرده و اگر به موقع درمان نشود باعث اختلال دید طبیعی او می شود ولی غربالگری به موقع می تواند از این مشکل جلوگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رقابت‌های اتومبیلرانی درگ 400 متر کشور با شرکت 100 ورزشکار از 10 شهر در سقز برگزار و به نفرات برتر جوایز و حکم اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته اول لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان فصل 1403-1402 روز جمعه با پیروزی نمایندگان سنندج و سقز پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم

توت‌فرنگی استان کردستان در حالی در کشور شناخته شده که این طلای سرخ در استان مغفول مانده و صادرات این محصول به بازارهای بین‌المللی نیازمند کمک وزارت جهاد کشاورزی است.