جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: سیاست دولت سیزدهم در استان با توجه به توانمندی های موجود، توسعه بخش کشاورزی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه آمادگی انعقاد قرارداد همکاری با دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق را دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به سیاست دولت برای کاهش فقر در کشور اشاره و اظهار کرد:

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق گفت: تبادل ایده ها و یافته های تحقیقاتی توسط محققان و اجرای آنها توسط مسئولان مهمترین عامل در توسعه هر جامعه ای به شمار می رود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: امروز ایران اسلامی با الهام‌گیری از اراده پولادین رزمندگان و شهدای عملیات فتح خرمشهر، به جایی رسیده که از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا از لحاظ تجهیزات نظامی و دفاعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد شرور وقتی در خواسته شرم‌آورش از یک زن متأهل قاطعانه جواب رد گرفت، نقشه انتقام هولناکی کشید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تخصیص زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به صورت عادلانه و بدون شائبه باشد تا کسی احساس نکند مورد بی‌عدالتی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - این روزها زندگی در محیط روستایی و دور بودن از هیاهو و شلوغی شهرها، حتی برای مدتی کوتاه، خواه چند ساعت و یا چند روز خواهان زیادی پیدا کرده است و در این میان اقامتگاه‌های بومگردی در دل روستاها زمینه را برای تفریحی چند ساعته بوجود آورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، احمد حیدری معاون وزیر نیرو در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق افزود: امروزه بیش از 99.7 درصد روستا‌های کشور از نعمت برق برخوردار هستند و به لحاظ این شاخص کشور ما جزو 5 کشور برتر جهان است. وی ادامه داد: در حال حاضر 95 درصد صنعت آب و برق کشور خودکفاست و توسط دانشمندان و مهندسان داخلی اداره می‌شود که این موضوع جای افتخار...

خبرگزاری مهر

احمد حیدری گفت: پیش از وقوع انقلاب اسلامی در کشور ظرفیت تولید برق در ایران کمتر از 7 هزار مگاوات بود، اما اکنون ظرفیت تولید برق به بیش از 91 هزار مگاوات یعنی 13 برابر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی از فردا چهارشنبه شاهد عبور موجی از نیمه غربی کشور خواهیم بود که منجر به رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: پرنده سسک درختی لیمویی برای نخستین بار در استان توسط یکی از پرنده شناسان مشاهده و در سایت پرنده نگری کشور ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - گردهمایی مشترک شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی 6 استان کشور عصر امروز سه‌شنبه در سنندج آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: 78 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تکمیل راه های روستایی جولانده، دیوزناو، دل و دله مرز شهرستان سروآباد تخصیص یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وت‌فرنگی به‌عنوان گران‌ترین میوه در تره‌بار کیلویی حداکثر 138 هزار تومان فروخته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: توت‌فرنگی به‌عنوان گران‌ترین میوه در تره‌بار کیلویی حداکثر 138 هزار تومان فروخته می‌شود. آن طرف هندوانه ارزان‌ترین گزینه است و قیمتش حداقل پنج هزار و 570 تومان اعلام شده