جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور آب شرکت توسعه آب نیرو در سد قوچم گفت: بخشی از تعهدات مالی تکمیل سامانه انتقال آب از سد قوچم به قروه و دهگلان به تسهیلات بانکی اختصاص دارد که بانکها تعاملی در این زمینه ندارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره ترویج دانش و فناوری سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 11 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کامیاران به زیر کشت نخود رفته و برآورد می شود از این میزان سطح 6 هزار تن محصول برداشت شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست حوزه هنری کردستان گفت: با توجه به تجهیز تعدادی از سالن‌های پردیس ناحیه منفصل شهری نایسر، تسریع در راه اندازی این پردیس سینمایی ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: بزودی پنج هزار و 500 میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در سنندج در قالب همایشی تخصصی معرفی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید پیش بینی می شود که قیمت میوه های نوبرانه در هفته های آتی با توزیع انبوه کاهش یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کردستان گفت: در آستانه فصل گرما و خشک شدن پوشش گیاهی مراتع و جنگل ها، 63 نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی استان آماده مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی در فصل تابستان هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دوره سرپرستی این وزارتخانه ثابت کرد که از منافع و حقوق معلمان و فرهنگیان نمی‌گذرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طی 2 سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه وزارت نیرو در کردستان انجام شد و شاخص‌ترین آن، بهره‌برداری از سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج با 850 میلیارد تومان هزینه بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: لباس مردم کُرد جزو پوشیده‌ترین لباس‌های اقوام ایرانی است و این نوع پوشش باید توسط نهادها و دستگاه‌های فرهنگی ترویج و احیا شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: فروشگاه‌های عرضه اقلام خوراکی و مصرفی مردم در دهستان‌ها و روستاهای استان به شبکه ملی اعتبار متصل می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با شکایت خانواده بوکسور ملی پوش، پرونده مرگ دلخراش او در دادسرای جنایی تهران رازگشایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - خانواده نوعروس مرگ مغزی سقزی، در اقدامی انسان دوستانه، اعضای پیکر دخترشان را اهدا کردند تا زندگی بخش چندین بیمار نیازمند پیوند اعضا باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد - یزد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اهدای زمین به خانواده های 3 فرزند به بالا گفت: تاکنون 3716 نفر برای گرفتن زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که 2772 خانوار حائز شرایط اولیه شده و 1171 خانوار نیز تایید شدند که چهارشنبه شب همزمان با میلاد امام رضا (ع) این زمین ها واگذار می شود. دنیای اقتصاد - یزد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد...

وب‌گاه گسترش

مراسم معارفه مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان در محل سالن کنفرانس هتل جهانگردی سنندج برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از میان طلاب حوزه‌های علمیه شیعه و مدارس علوم دینی اهل سنت از طریق آزمون اختصاصی در سال تحصیلی 403 -402 در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با شکایت خانواده بوکسور ملی پوش، پرونده مرگ دلخراش او در دادسرای جنایی تهران رازگشایی می شود.