جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: جزئیات بسته سیاست های مهار تورم و رشد تولید دستگاه های متولی و زمان بندی هر بخش از اقدامات در محورهای 10 گانه نهایی و ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: کردستان به دلیل مزایای اقتصادی در بخش‌های مختلف به ویژه مرز، از توانمندی گمرکی بالایی برخوردار است. وی افزود: اجرای فاز دوم طرح گمرک باشماق مریوان در این سفر آغاز می‌شود و بخش‌های دیگری از جمله استقرار «ایکس ری» این مرز در سال جاری به بهره برداری می‌رسد. وزیر امور...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: با توجه به مرزی و امنیتی بودن استان کردستان، وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح در این استان بسیار حساس تر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سیاست های تامین مالی و بهره وری و سرمایه گذاری کشور در راستای رشد تولید خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: بسته 10 بتدی دولت برای مهار تورم و رشد اقتصادی نهایی و ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سیاست های تامین مالی و بهره وری و سرمایه گذاری کشور در راستای رشد تولید خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول واحد تحقیق و توسعه شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: در چند سال اخیر محصول سلولی از بافت بند ناف به دست آمد که نتایج کارآزمایی بالینی آن در درمان فلج مغزی کودکان امیدبخش بوده و بزودی فاز سوم آن به عنوان اولین کشور دنیا در ایران آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از طرح تجاری و تفریحی سنه سنتر در سنندج گفت: تمام همت دولت کمک به سرمایه گذاران برای اجرای سریعتر طرح ها است و در این زمینه کوتاهی نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: اقدامات لازم برای واگذاری 60 هکتار از اراضی که برای احداث مسکن ملی شهرستان سنندج در نظر گرفته شده بود انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: یک دستگاه فلزیاب در محدوده روستای ابراهیم آباد و در حین انجام حفاری غیر مجاز کشف و ضبط و سه متهم نیز دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم هوشیاری نگین مریوان در رقابت‌های گروه دوم فوتسال بزرگسالان کشور موفق عمل کرد و به مرحله نهایی صعود کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به معرفی کنسرت‌های موسیقی در روز‌های پیش رو پرداخته شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: رونق صنعت گردشگری و تردد و اقامت گردشگران در استان توسعه پایدار منطقه را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - یکی از محققان بخش کشاورزی کشور ایتالیا گفت: هشت کشور دنیا و 20 موسسه تحقیقاتی درگیر اجرای پروژه استراتژی‌های اصلاحی برای تولید انواع توت به ویژه توت فرنگی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: مرد شرور وقتی در خواسته شرم‌آورش از یک زن متأهل قاطعانه جواب رد گرفت، دسیسه‌ای اسیدی طراحی کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: راه اندازی شرکت (تشکل) بازرگانی منطقه چهارم کشور شامل 6 استان کردستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی، همدان و لرستان ضروری است.