شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهیه‌کننده «دسته دختران»: استفاده از تصویر فرشته حسینی با علامت پیروزی را ممنوع کرده‌اند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای شهر تهران درباره شناسایی 50 هزار موارد خطرناک در پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

سلطانیان درباره نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات توضیح داد: تمام افرادی که دیپلم خودشان را قبل از سال 1384 دریافت کرده و فارغ‌التحصیل بوده یا افرادی که در گذشته و یا اکنون در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به دلیل اینکه امتحانات نهایی نداشتند، تحصیل و یا کسانی که در دوره پیش دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده و زمان فراغت از تحصیل آن‌ها قبل از سال 1391 است، فاقد سوابق تحصیلی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: بخشی از مدارس بین‌الملل داخل کشور فعالیت می‌کنند و در سال‌های گذشته نامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش با امضای معاون وزیر وقت ابلاغ شد که براساس آن به مدارس بین‌الملل داخل کشور اجازه می‌داد شهریه بخشی از خدمات خود را به‌صورت دلار دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد فیلی، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون حال عمومی‌اش را خوب توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از توافق تهران - ریاض، آن را برای حصول ایران به اهداف و منافع خود کافی می دانستند و نسبت به حل و فصل تنش های باقی مانده با غرب روی خوش نشان نمی دادند و نمی دهند. من معتقدم اما تهران حتی برای بهره بردن بیشتر از توافق با ریاض، باید مثلث تنش زدایی خود را با حل و فصل تنش با غرب تکمیل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول شبکه لرزه‌نگاری کرمانشاه درباره ماجرای جنجالی زلزله 6 تا 7 ریشتری در غرب ایران و روند غیرطبیعی در وضعیت لرزه‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده ارتش پنهان و خصوصی «واگنر» می‌گوید: ارتش واگنر به دلیل عدم تامین سلاح کافی در خط مقدم جبهه جنگ با اوکراین، به‌زودی ساقط خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از بازیکنانی در این فصل عملکرد خوبی داشته، وینگر کلمبیایی آلومینیوم اراک بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مریم طلایی قرار است به زودی به عنوان اولین و تنها نماینده ایران در یکی از معتبرترین رقابت‌های موتورسواری بین‌المللی که صد سال قدمت دارد شرکت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعرفه 45 دقیقه خدمات روانشناسی و مشاوره در بخش خصوصی، از سوی هیات وزیران و به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت و با تایید سازمان برنامه و بودجه برای امسال 230 و 270 هزار تومان مصوب شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست وزارت آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این وزارتخانه برای رفع مشکلات و دغدغه‌های معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش حداقل 27 درصدی حقوق در سال جاری در احکام کارگران بخش خصوصی و دولتی اعمال شده گفت: پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، طبق قانون مصوب مجلس صورت گرفت. این افزایش در احکام حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اعمال شده است و از اردیبهشت پرداخت خواهد شد، مابه‌التفاوت ناشی از افزایش حقوق فروردین نیز با حقوق اردیبهشت پرداخت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس جزئیات حمله مسلحانه یک فرد و قتل عام خونین خانوادگی در میمند شهرستان فیروزآباد فارس را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدل اوکراینی اینستاگرام، از جدیدترین عمل جراحی خود رونمایی کرد.