شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «آن سوی کوچه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی نوید زارع و تهیه‌کنندگی سیروان تخت فیروزه و نیشتمان صالحی، پس از 4 روز فیلمبرداری در سنندج به میز تدوین رسید. «آن سوی کوچه‌ها» داستان نیما پسر نوجوانی را روایت می‌کند که شاهد جنایتی است. نیما ناتوان از بازگویی جنایت، خود در راه انتقام قدم بر می‌دارد. ماردین شیخ...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه مشکلات و دغدغه‌های کارگران همواره پیگیری می شود، گفت: سالانه 11 هزار پرونده کارگری در هیات های حل اختلاف و تشخیص استان رسیدگی می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس گروه دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: صندوق قرض‌الحسنه گردشگری در راستای حمایت و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در استان تاسیس و راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - محدودیت ها و مشکلات کشورمان ناشی از قرار گرفتن در شرایط اقلیم خشک و نیمه خشک و تاثیر عوامل انسانی موجب شده است آب به عنوان مایه حیات روز به روز به قعر چاه برداشت‌های بی رویه سقوط کند و در این میان معجزه ای به نام «آبخیزداری» راه حلی برای نجات از این بحران است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - یکی از کارگران آسیب دیده سنندجی که فرزندش بخاطر شرایط پدر مجبور به ترک تحصیل و رفتن به تهران شده بود، موفق به دریافت شغل جدید با دستور استاندار کردستان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اینجا تهران است»، صدایی محکم و پرصلابت، در یک لحظه، یک آن و ضریبی از ثانیه، از جعبه جادو، همه ایران را در قالب پایتخت معرفی کرد؛ آن هم به سال 1319 که فقط چند برج و بارو داشت، بی‌کارخانه و راه‌های کوتاه و بلند و هنوز شهر فرصت‌ها نشده بود. چهارم اردیبهشت همان سال، صدای رضا سجادی، نخستین گوینده رادیو دم مسیحایی جعبه صدا شد. رادیو اول صدایش در میدان‌های شهر می‌پیچید، کمی بعدتر در قهوه‌خانه‌ها...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال مد نظر رهبری و مهار تورم و رشد تولید، نیازمند توجه ویژه به کارگران و کارفرمایان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بازرس کل استان کردستان با اشاره به پیگیری موضوع پروازهای فرودگاه سنندج از سوی سازمان بازرسی کشور، گفت: شرکت‌های هواپیمایی قشم‌ایر و آسمان باید 3 پرواز در هفته در فرودگاه سنندج برقرار کنند و در صورت لغو غیرموجه پرواز، با آنها برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: استان در حوزه های صنعتی، معدنی و کشاورزی ظرفیت های بالایی دارد و می‌توان با استفاده از این ظرفیت ها خوشه های صنعتی را تشکیل داد.

خبرگزاری تسنیم

بازرس کل استان کردستان با اشاره به پیگیری موضوع پروازهای فرودگاه سنندج از سوی سازمان بازرسی کشور، گفت: شرکت‌های هواپیمایی قشم‌ایر و آسمان باید 3 پرواز در هفته در فرودگاه سنندج برقرار کنند و در صورت لغو غیرموجه پرواز، با آنها برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با کشف 23 فقره سرقت در سنندج داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: این استان در زمینه ذخیره سنگ آهن، رتبه پنجم کشوری را دارد و از نظر ذخایر سیلیس و باریت هم جزو استان های برتر به شمار می رود.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرماندار سنندج گفت: روز پنجشنبه دو نوجوان در روستای قلقله سنندج به دلیل رانش زمین بر اثر بارندگی‌های اخیر دو نوجوان یک مین را پیدا کرده و آن را دستکاری می‌کنند که موجب آسیب به یکی از این دو نوجوان می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، 2 شهر سنندج و بیجار در وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) و 8 شهر هم در شرایط آبی (بی خطر) قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته بیش از 128 میلیون و و 700 هزار لیتر نفتگاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان مصرف شد که نسبت به سال قبل از آن، 11 درصد افزایش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهیل از زندگی خانوادگی‌اش و مهمانی شومی می‌گوید که باعث گرفتاری‌اش شد.