شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار سنندج جزئیات انفجار در روستای قلقله سنندج و مصدومیت 2 نوجوان در این حادثه را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ (sky running) قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در رده های مختلف در کامیاران به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات تیراندازی اهداف پروازی کردستان با حضور ورزشکارانی از چهار شهرستان استان در قروه برگزار شد و با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: میزان وصول حقوق دولتی معادن استان در سال گذشته یک هزار و 300 میلیارد تومان بود که بیشترین مبلغ دریافتی، مربوط به معدن طلای ساریگونی قروه است.

خبرگزاری تسنیم

در آیین اختتامه شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر - خلیج فارس هنرمندان برتر در بخش عکس، فیلم، پژوهش در فیلم مستند، فیلمنامه اقتباسی، صدای فیلم، تدوین، فیلمبرداری، استعداد جوان و فیلم داستانی معرفی شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدت‌های مدیدی غارها سکونتگاه مردم سراسر جهان بودند. در جنوب اسپانیا، غارها نخستین بار پناهگاهی برای فرار از طوفان‌های سهمگین و حیوانات درنده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیرا ادعاهایی از سوی فرانک هوگربیتس (Frank Hoogerbeets) ستاره شناس هلندی و عضو یک موسسه تحقیقاتی در زمینه نظارت بر هندسه بین اجرام آسمانی مرتبط با زلزله در خصوص پیش‌بینی زلزله شدید در غرب ایران مطرح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیروز دو کودک با هویت پیشرو صمدی 11 ساله و ارشیا نوری 9 ساله ساکن روستای قلقله چتان بخش مرکزی سنندج بر اثر انفجار مین بجا مانده از دوران جنگ ایران و عراق دچار مجروحیت شده و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شدند.

وب‌گاه عصر ایران

انفجار مین بر جای مانده از دوران جنگ تحمیلی 2 کودک را مجروح کرد که یکی از آن ها تحت مراقبت های ویژه پزشکی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار سنندج گفت: انفجار مین بر جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در روستای قلقله چتان از توابع بخش مرکزی این شهرستان، 2 کودک را مجروح کرد که یکی از آن ها تحت مراقبت های ویژه پزشکی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فینال مسابقات فوتبال جام دهستان کوماسی از توابع شهرستان مریوان، عصر جمعه با حضور جمع زیادی از تماشاگران از جمله «اسماعیل زارعی کوشا»، استاندار کردستان در روستای هلیزآباد برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه کردستان گفت: 11 هزار و 426 داوطلب کردستانی امروز همزمان با سراسر کشور در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان باهم به رقابت پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امام جمعه موقت سنندج گفت: قیمتی که برای خرید تضمینی گندم تعیین شده برای کشاورزان صرفه اقتصادی ندارد و انتظار می رود افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: بافت و اصالت روستاهای گردشگری استان باید با توجه به معماری بومی و نمادهای منطقه حفظ شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: میانگین دادرسی الکترونیک در استان 77 درصد است و باید این میزان تا پایان اردیبهشت ارتقا یابد، ضمن اینکه از ابتدای خردادماه امسال، اعزام زندانی به دادگستری انجام نمی شود و تمام جلسات دادرسی به صورت الکترونیک برگزار می شود.

خبرگزاری اکو نیوز