شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: میزبانی و خدمات‌دهی مناسب و شایسته عاملی مهم برای ایجاد انگیزه، رغبت و ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی در استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: استقرار پایگاه ثابت هلال احمر در محور سنندج - دهگلان از مسیرهای حادثه‌خیز استان، برای کنترل و رسیدگی سریع به حادثه‌دیدگان در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد دمای هوای استان فردا پنجشنبه چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت؛ در شبانه روز گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: روز گذشته و امروز نیز در برخی نقاط همچون مسیر مریوان - سقز گردنه کانی کن شاهد نخستین بارش برف بهاری بودیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جشنواره نوروزی اقوام ایرانی روز چهارشنبه با حضور گروههای نمایشی و موسیقی اقوام در خانه کرد سنندج آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: 351 متخلف شکار و صید در سال 1401 به همت یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ساخت و توسعه راه آهن، از احتمال مشارکت چین در پروژه‌های ریلی در سال جدید و بهره‌برداری از راه‌آهن رشت به کاسپین تا پایان فصل بهار 1402 خبر داد و گفت: امسال دو مرکز استان دیگر از جمله اردبیل و سنندج به شبکه ریلی متصل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرتعاون روستایی کردستان گفت: 320 تن معادل 92 درصد از کل میوه ویژه ایام عید در این استان تاکنون به فروش رفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 11 نفر بر اثر تصادف زنجیره ای چند خودرو در مسیر مریوان - سروآباد در استان کردستان، مصدوم شدند.

خبرگزاری مهر

جهان، با خطر جدی و خشن خشکسالی مواجه است. خطری که دیر یا زود دامن تمام ساکنان این کره خاکی را خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نوروز1402 در سفر به استان زیبای کردستان و در میان گشت و گذارهای نوروزی خود بد نیست به شهرستان دیواندره هم سری بزنید و از غار اسرار آمیز کرفتو، میراث کهنی که در دل کوههای این استان قرار گرفته و سرشار از شگفتی است هم بازدید کنید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از 25 تا 29 اسفند، بیش از 31هزار و 310هزار نفر گردشگر و مسافر در مراکز اقامتی استان پذیرش و اسکان شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: این روزها همه به دنبال مقصد گردشگری هستند، مقصدی که بهانه‌ای برای ماندگاری باشد و بدون شک، هورامان از مناطقی است که توقع گردشگران را برای یک گردش برآورده می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در نخستین روز از سال نو و بهار 1402 بارش برف برخی از مناطق کوهستانی، گردنه‌ها و ارتفاعات استان کردستان را سفید پوش کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: مهسا امینی نه یک سلبریتی بود و نه فردی نام آشنا، اما پرسش این است چرا لحظه مرگ او چنان اهمیت دارد که او را بتوان «چهره سال» نامید؟ در چرایی این موضوع می‌توان به پنج فاکتور مهم اشاره کرد.