شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه نوروز 1402با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استاندار کردستان در سنندج آغاز بکار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌شود، بحث هوشمندسازی واحدهای مرزبانی با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی برای ارتقای ضریب امنیتی مرزها بود که محقق شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - خانه کُرد سنندج در "عمارت آصف وزیری" از بناهای تاریخی و ارزشمند استان کردستان است که تاریخ، فرهنگ و حس و حال زندگی گذشتگان مناطق کردنشین را در بخش های مختلف به نمایش گذاشته است و با ورود به این مکان تاریخی می توان ساعاتی را در گذشته این دیار زندگی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال 1402 کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است گفت: به مردم اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز 1402 همزمان با سراسر کشور در جاده های استان آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیپلماسی متوازن» یعنی ما کشور را معطل کشورهایی نکردیم که برای همکاری با ایران تردید دارند. تعلل در دنیای جدید و نظم جدید موجب از دست دادن نقش و جایگاه کشور می‌شود. موقعیت ایران در منطقه یک موقعیت راهبردی و بی‌بدیل است. یکی از ویژگی‌های مهم نظم جدید جهانی، انتقال قدرت به قاره بزرگ آسیا است. نقش و هِژمونی آمریکا در دنیا رو به افول است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: در سال جدید تلاش دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال 1402 کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیام نوروزی خود تاکید کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم» «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال 1402 را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها از جمله «بهبود معیشت مردم، فسادستیزی، مهار تورم، تقویت تولید و افزایش اشتغال» بی‌وقفه و شبانه‌روزی خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، بی‌وقفه خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جای مانده از دوران باستان است که اقوام مختلف ایرانی همه ساله با نو شدن سال آن را جشن می گیرند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - به مناسبت فرا رسیدن نوروز و سال نو، دومین و آخرین شب ویژه برنامه موسیقی و هه لپه‌رکی (رقص کردی) با حضور گروه‌های موسیقی داخلی و خارجی با عنوان جشن ملی نوروزگاه در سنندج برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

لحظه مرگ مهسا علاوه بر پیامد‌های سیاسی و اجتماعی‌اش، تاثیری عمیق را بر عرصه اقتصاد نیز بر جای گذاشت. چند ماه ناآرامی در خیابان‌ها، نبض اقتصاد کشور را به شدن پر التهاب کرده بود. منازعات سیاسی بر سر سفره‌های مردم و ریزترین حوزه‌های زندگی‌شان سایه افکنده بود. در برخی از شهرها، به مدت چند روز مغازه‌های بسته شده بودند؛ چرا که کف خیابان‌های صحنه را برای کاسبی‌کردن و معامله ناامن کرده بود.

وب‌گاه عصر ایران

روستای «هشمیز» یکی از روستاهای استان کردستان است، مردم خون گرم و پرتلاش این روستا مانند سایر اهالی کردستان هر ساله نوروز را با حضوری پر شور و گرم جشن گرفته و به پایکوبی و رقص به استقبال بهار می روند.