شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خانه کُرد سنندج در روزهای دوم و سوم فروردین 1401 میزبان جشنواره نوروزی اقوام ایرانی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نمایشگاه «بر مدار فرهنگ و هنر» سنندج، فرصتی ایجاد کرده است تا از دریچه آن نگاهی به عملکرد یک ساله هفتمین پایتخت کتاب ایران در حوزه کتاب و چاپ و نشر داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در نخستین روز از پذیرش حضوری مسافران نوروزی (28 اسفند) 546 مهمان در قالب 170 خانوار در مراکز اقامتی استان پذیرش و اسکان داده شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سه روز گذشته و در قالب طرح سلامت نوروزی 13 واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در آستانه فرا رسیدن سال نو و گرامیداشت نوروز باستانی 10 نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی روز دوشنبه در شهرهای مختلف استان دایر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد هوای استان تا روز چهارشنبه هفته جاری ناپایدار خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اگر در ایام تعطیلات نوروز 1402 استان کردستان را برای مسافرت انتخاب کرده اید، در میان گشت و گذارهای خود، سری به روستای پلکانی پالنگان هم بزنید روستایی که میراثی بجامانده از تاریخ این دیار است و به بهشت گمشده دوران مادها، بهشت پلکانی کردستان و ماسوله کردستان نیز شهرت دارد.

خبرگزاری مهر

در سال 1401 در حوزه کتاب و ادبیات نویسندگان و شاعران بسیار زیادی را از دست داده ایم که از میان شان می توان به هوشنگ ابتهاج، عباس معروفی، محمدعلی اسلامی ندوشن و... اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروزی در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان استان آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1401 را شاید بتوان به دلائل مختلف سیاسی و اجتماعی و با توجه به رخدادهای حساس و مهم داخلی و بین‌المللی از مهمترین سال‌های پس از انقلاب اسلامی دانست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به اقشار آسیب پذیر و محرومیت زدایی، از رویکردهای قانون بودجه سال 1402 است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سال آینده از ظرفیت معادن برای توسعه روستاهای این شهرستان استفاده می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - برنامه‌های فرهنگی شاخصی با توجه به استعدادهای فرهنگی، هنری و قرآنی در هر یک از شهرستان های کردستان در سال جاری اجرا شده است که جلوه‌ای از تلاش و خدمت متولیان این حوزه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: با کشتار 350 تن مرغ در روز یکشنبه، رکورد کشتار و توزیع مرغ در سال 1401 در استان شکسته شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کتاب شعر "پاییز، کچیکی کال" از سروده های کودکانه" کلثوم عثمان پور" شاعر کردستانی با حمایت حوزه هنری استان و تصویرگری ژاله یوسفی نژاد منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی کتابخانه‌های فعال و ساعات کار آن‌ها در تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه 1402 از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شد.