شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بیست و هفتمین مرحله نهضت کمک‌های مومنانه امروز یکشنبه در آستانه فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک مبارک رمضان در کردستان آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه‌نیوز نوشت: یوسف پور گفت: سال آینده هرچه به زمان انتخابات مجلس نزدیک تر شویم، این رویکرد انتقادی اصولگرایان نسبت به دولت تشدید خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سنندج مرکز استان کردستان یکی از شهرهای زیبای ایران است که طبیعت بکر و بی نظیر و عمارت‌ها و بناهای تاریخی فراوان موجود در آن، زیبایی این شهر را صد چندان کرده است و سالانه بویژه در ایام نوروز مقصد گردشگران داخلی و خارجی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول انتشارات جهاد دانشگاهی کردستان گفت: واحد انتشارات جهاد دانشگاهی استان امسال 18 عنوان کتاب به چاپ رساند که بیشتر آن در حوزه علمی و دانشگاهی و در زمینه علوم تربیتی و مدیریت بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دشمن در جنگ همه‌جانبه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی علیه مردم ایران، به شبکه نیابتی در داخل امید بسته است. «قاتلان امید مردم» در داخل و خارج همچنان مشغول کارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - به مناسبت فرا رسیدن نوروز و سال نو ویژه برنامه موسیقی و هه لپه‌رکی (رقص کردی) با حضور گروه‌های موسیقی داخلی و خارجی با عنوان جشن ملی نوروزگاه در سنندج آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله 6.9 ریشتری سواحل اکوادور را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 460 تن مرغ منجمد و 110 تن گوشت قرمز منجمد از 10 اسفند تاکنون در استان توزیع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: در ایران و سایر کشورهای منطقه سوم فروردین 1402 (روز پنجشنبه) اولین روز ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا سه راهی دیزین هستیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور استان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مردم محور و ستون اصلی امر به معروف و نهی از منکر هستند و بدون حضور مردم این مساله موفق نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نمایشگاه «برمدار فرهنگ و هنر» که با هدف معرفی فعالیت یک ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گالری هنر سنندج برپا شده است اقدامی از جنس عمل و امید در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: روحانیون و ائمه جمعه وجماعات به عنوان طلایه‌داران تبلیغ باید به مسائلی که در جامعه اتفاق می افتد نگاه عمیق‌تری داشته باشند و در میان مردم روشنگری کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: در ایران و سایر کشورهای منطقه سوم فروردین 1402 (روز پنجشنبه) اولین روز ماه مبارک رمضان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - زمین، آب و تسهیلات بانکی همچنان جزو مهمترین مشکلات پیش روی طرح های سرمایه گذاری در کردستان است موضوعاتی که استاندار کردستان بر رفع این مشکلات و مشخص کردن تکلیف سرمایه گذاران در ارتباط با برطرف شدن یا نشدن این مسائل از همان ابتدای کار تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند موبایلی «منهای سیاست» فیلم جدیدی از امیر تاجیک است که به حواشی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا می‌پردازد.