شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: ورود گردشگران خارجی به این استان در نوروز امسال و از تاریخ 25 اسفند 1401 تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 63 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی از فردا شنبه، بارش‌های رگباری و پراکنده در برخی از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری کردستان، در اطلاعیه‌ای، ساعت کار ادارات، نهادها، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرایدار امانت‌دار دبیرستان علوم ناحیه یک سنندج، انگشتر 30 میلیون تومانی مسافر نوروزی را به صاحبش بازگرداند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: نیروهای اجرایی حفاظت محیط‌زیست در همه شهرهای استان تا 15 فروردین برای جلوگیری از تخریب طبیعت و محیط‌زیست در حالت آماده‌باش هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: محمدعلی قاجار که استبداد صغیر درست کرد و مجلس را به توپ بست وقتی از سلطنت خلع شد و از ایران تبعید شد یکی بود که مدام در ایران بلوا و شورش می‌کرد تا وی را بازگرداند؛ برادرش «سالارالدوله» که در ایجاد شورش، سماجت عجیبی هم داشت!

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: در نخستین روزهای سال 1402 همزمان با ایام تعطیلات نوروزی نخستین وقف سال جدید در استان به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: نوروزگاه فرصتی مناسب برای معرفی آئین‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به مردم ایران و جهان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: از 25 اسفند1401 تا پایان روز 2 فروردین 1402 بیش از 361 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کرونا در شبانه روز گذشته برای دومین روز پیاپی یک بیمار دیگر را به کام مرگ فرستاد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: شهرستان‌های سقز و بانه با توجه به داشتن ظرفیت های اقتصادی در افزایش تولید داخلی استان نقش تاثیرگذاری دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری عجیب غریب از لنز راکب موتور که تصادفی ناگهانی چند خودرو و در نهایت برخورد موتور سوار به خودروها را نشان میدهد، که بلا فاصله موتور سوار بعد از حادثه مکان را ترک میکند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شهرستان سقز در استان کردستان دارای جاذبه‌های گردشگری تاریخی زیادی است که مهمترین آن قلعه زیویه است که با ورود به آن می‌توان بخشی از تاریخ این سرزمین را مرور کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون آب و آبفای وزیر نیرو به مناسبت انتخاب شعار «شتاب در تغییر برای حل بحران آب» برای روز جهانی آب امسال (دوم فروردین)، طی یادداشتی بر ضرورت مشارکت همگانی در شتاب دهی به مدیریت بهینه منابع و مصارف آبی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان استان (28اسفند) تا پایان روز دوم فروردین، بیش از سه هزار مهمان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان از افزایش 9 درصدی سفرها به کردستان تا دومین روز از تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.